سنگ اندازی استقلالی ها برای صدور رضایت نامه بیت سعید

باشگاه استقلال تهران رضایت نامه بیت سعید را برای حضور این بازیکن در فولاد خوزستان صادر نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن بیت سعید، مهاجم سوسنگردی تیم فوتبال استقلال تهران که در پایان لیگ شانزدهم به این تیم پیوست، در نیم فصل نخست لیگ هفدهم موفق نشد بازی های خوبی از خود ارائه دهد  و بیشتر نیمکت نشین بود و همین موضوع سبب شد تا صحبت هایی مبنی بر جدایی زودهنگام این بازیکن از آبی پوشان پایتخت شنیده شود.

بیت سعید پس از قهرمانی با تیم استقلال خوزستان و حضور در این تیم، با نظر علیرضا منصوریان به استقلال تهران پیوست و پس از سپری کردن یک نیم فصل ضعیف در استقلال تهران، قرار است به فولاد برود و بار دیگر شاگرد پورموسوی در این تیم شود.

بر همین اساس، یکی از مربیان فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره پیشنهاد این باشگاه به بیت سعید بیان کرد: به حسن بیت سعید پیشنهاد دادیم و خوشحال می شویم او به تیم ما بیاید. این بازیکن از شرایطش راضی نیست و هر 2 طرف مایل هستند با یکدیگر همکاری کنند اما متاسفانه باشگاه استقلال تهران، رضایت نامه بیت سعید را نمی دهد و همین موضوع سبب شده تا قرارداد امضا نشود.

او افزود: بیت سعید تنها 20 درصد از باشگاه استقلال گرفته و ما نیز علاقه داریم تا یک نیم فصل با این بازیکن قرارداد امضا کنیم اما متاسفانه باشگاه استقلال رضایت نمی دهد.

انتهای پیام/

رضایت نامه بیت سعید صادر نشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار