معاون فرماندار تربت جام:

مدیران عضو کارگروه اشتغال اجازه برگشت تسهیلات را ندهند

معاون فرماندار تربت جام گفت : مدیران عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری برای جذب صد در صدی اعتبارات مشاغل خانگی کمر بندها را محکم ببندند و اجازه ندهند تسهیلات برگشت داده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احمد شافعی معاون فرماندار تربت جام در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گفت: از مدیران حوزه اشتغال انتظار داریم نسبت به مهمترین موضوع شهرستان که ایجاد فرصت شغلی می باشد به صوت جدی ورود پیدا کنند.

وی افزود : برای ایجاد اشتغال مشاغل خانگی مبلغ دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان اعتبارات برای ۲۸۰ طرح تخصیص یافته است که از این میزان اعتبار تا کنون ۱۸۰ طرح به بانک های عامل معرفی شده است که تاکنون ۱۴۲ طرح به ارزش یک میلیارد و ۴۲۹ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.


شافعی با اعلام سه روز مهلت به اعضای کارگروه برای تعین تکلف باقیمانده اعتبارات مشاغل خانگی گفت : مدیران عضو کارگروه موظفند هر سه روز یکبار از سامانه مشاغل استعلام و پیگیر علل تاخیر دریافت تسهیلات را بررسی و رفع کنند و در صورت عدم توانایی وام گیرنده نسبت به معرفی متقاضی جدید اقدام کنند .


معاون فرماندار تربت جام با انتقاد از عملکرد جهاد کشاورزی ادامه داد : در تخصیص اعتبار مشاغل خانگی به دلیل بافت منطقه نگاهی ویژه به بخش کشاورزی داشتیم که متاسفانه این اداره نتوانسته بر اساس برنامه اقدام کنند و اگر در مدت باقیمانده تسهیلات را جذب نکند به دیگر دستگاه ها واگذار می کنیم.


وی افزود : جهاد کشاورزی انتظار ما را برآورده نکرده و لازم است برای امر مهم اشتغال نیرو و وقت بیشتری صورت پذیرد تا این مشکل رفع شود.


شافعی گفت : با توجه با اینکه احتمال انحراف در طرح تسهیلات وجود دارد کلیه طرح ها پس از دریافت تسهیلات مورد ارزیابی، بازرسی و نظارت قرار می گیرد که تا کنون انحرافی صورت نگرفته است.


انتهای پیام//ز.ج

 

برگزاری کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.