کسب رتبه چهارم شرکت برق توزیع کردستان در بین 39 شرکت توزیع برق کشور

مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق استان کردستان گفت: بر اساس ارزیابی سال 95 شرکت برق توزیع استان از بین 39 شرکت توزیع برق کشور مقام چهارم را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدمصطفی نجفیان مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق استان کردستان  صبح امروز در مراسم تکریم خود و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان کردستان که در مجتمع ایثار سنندج برگزار شد، گفت: ارائه یک گزارش 10 ساله واقعا سخت است و اگر کاری انجام شده حاصل تلاش کل مجموعه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمانی که معرفی شدم گفتم باید شرکت برق استان را به جایگاهی برسانیم که جز 10 شرکت اول در کشور باشد و برای همین هم برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌هایی انجام شد.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق استان کردستان اظهارداشت: بر اساس ارزیابی سال 95 شرکت برق توزیع استان از بین 39 شرکت توزیع برق شور مقام چهارم را دارد و در بین 55 شرکت منطقه‌ای مقام پنجم و در استان هم به عنوان شرکت برتر در طرح شهید رجایی انتخاب شده است.

نجفیان اضافه کرد: امیدواریم به جایگاهی برسیم که شرکت برق کردستان را به عنوان یک برند در غرب کشور معرفی کنیم و این دور از تصور نبوده و با وجود داشتن ظرفیت‌های خوب نیروی انسانی این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هرآنچه انجام شده در راستای توسعه برق استان با کمک شرکت برق منطقه غرب و مساعدت مدیران استانی به ویژه استانداری بوده است، گفت:همواره تلاش داشتم ارتباط منطقی بین همکاران ایجاد شود و همین موجب پیشرفت شرکت توزیع نیروی برق بوده است.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق استان کردستان  ضریب نفوذ برق را در استان 99 درصد عنوان کرد و گفت: 100 درصد روستاهای استان دارای برق هستند و حدود 630 هزار مشترک برق وجود دارد.

 نجفیان خاطرنشان کرد: 17 هزار شبکه برق در کردستان وجود دارد که در خدمت مردم استان است و هرآنچه انجام شده را وظیفه‌ای در راستای خدمت بهتری به مردم می‌دانیم.

انتهای پیام/ د م

17 هزار شبکه برق در کردستان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.