آغاز ثبت نام دانش‌آموزان مقاطع متوسطه در نهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت نام دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم نظری در نهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی نامدار امروز معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستانگفت: نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در سه مرحله برگزار خواهد شد که مرحله اول در تاریخ هفتم اردیبهشت 1397 به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی انجام خواهد شد.

 وی با اشاره به مرحله دوم این المپیاد افزود: مرحله دوم المپیاد نانو در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در تهران و با حضور 300 نفر برگزیده مرحله اول، در تیرماه 1397 برگزار خواهد شد.

 نامداربیان کرد: مرحله سوم نیز با حضور30 نفر برگزیده کشور به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریور ماه 1397 برگزار خواهد شد.

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه دانش‌آموزان پایه نهم، دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در این المپیاد نانو هستند؛ تاکید کرد: ثبت نام دانش‌آموزان فقط به صورت گروهی و از طریق پژوهش سرای دانش‌آموزی شهرستان انجام می‌پذیرد.

نامدار یادآور شد: هزینه ثبت نام دانش‌آموزان به صورت گروهی 22 هزار تومان است که از این مبلغ دو هزارتومان جهت ثبت نام اینترنتی، بسته‌های آموزشی و کارگاه‌های آموزشی نانو هزینه می‌شود و مابقی به حساب دبیرخانه کشوری المپیاد واریز خواهد شد.

وی با اشاره به برخی از موفقیت‌های دانش‌آموزان کردستانی خاطرنشان کرد: از جمله این موفقیت‌ها می‌توان به رتبه اول استان در هشتمین المپیاد نانو در بین 32 استان کشور با کسب یک مدال طلا، دو مدال برنز و پنج دیپلم افتخار و کسب رتبه سوم کشوری نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی با کسب سه عنوان برتر دانش‌آموزان استان و رتبه‌ی سوم کشوری مسابقات ملی آزمایشگاه اشاره کرد.

انتهای پیام/ د م

کسب رتبه اول کردستان در هشتمین المپیاد نانو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.