برگزاری مراسم معارفه شهردار جدید دزفول

با حضور جمعی از مسئولان طی مراسمی محمد علی دوایی فر به عنوان شهردار جدید دزفول معارفه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد علی دوایی فر، شهردار جدید دزفول گفت: شهردار سابق و اعضای شورای چهارم با وجود مشکلات فراوان، اجازه ندادند تا نوار خدمت رسانی به مردم این شهر قطع شود و ما نیز در همین راستا باید با تمام توان این رویه خدمت رسانی را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: شهرداری یک مجموعه زنده و پویا است ، باید شهرداری را که پیشانی شهر است بالنده نگه داریم. لازمه این امر نیز این است که ابتدا مجموعه شهرداری با انگیزه کار کنند و این انگیزه را به مردم تزریق کنند.

شهردار دزفول بیان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند باید به خواسته های مردم توجه کنیم. پرسنل شهرداری باید با نهایت توان ارباب رجوع را تکریم کنند و درراستای رفع دغدغه های آنان از جان و دل تلاش کنند.

دوایی فر با بیان اینکه شفافیت در کار و صداقت باید بیش از پیش در مجموعه شهرداری دزفول مشاهده شود، عنوان کرد: در این دوره فقط توسعه شهر ملاک نیست، بلکه باید تعالی شهر نیز اولویت قرار بگیرد، در همین راستا  طی این چند ماه صدور حکم ، در بخش فرهنگی برنامه های مختلف ارزشمندی را تدوین کرده ایم تا با یک شیب یک نواخت تمام بخش های شهر توسعه یابد.

وی بابیان اینکه از همه کسانی که می توانند در منافع شهر و مردم اثرگذار باشند، دعوت می کنم تا در کنار شهرداری حضور داشته باشند، افزود:  یکی از اهداف من از پذیرش این خدمت گزاری این است که با انجام اقدامات ارزشمند، تعلق خاطر مردم را نسبت به نظام بالا ببرم و لازمه این مهم، این است که تکریم مردم و ارباب رجوع را مدنظر و اولویت کارهایمان قرار دهیم. اصل خدمت و تکریم مردم باید در برنامه پرسنل شهرداری دزفول باشد.

دوایی فر یادآور شد: با ایجاد فضاهای تعامل در مکان های مختلف باید تعاملات اجتماعی شهروندان را افزایش دهیم. در برنامه هایم این است که پاتوق هایی برای دورهم گرد آوردن مردم را در نظر بگیریم تا از برنامه ها و تفکرات همه سلایق استفاده شود.

وی گفت: طبقه بندی مردم به محلات و مناطق جایگاهی ندارد و نوعی خیانت است. همه شهروندان  برای ما ارزشمند هستند و تنها تفاوت در نوع خدمات رسانی به تناسب نیازهای هرمنطقه خواهد بود. همه مردم شهروند ما هستند، بنابراین قانون مداری و رعایت عدالت مرام و مسلک ما باید باشد.

شهردار دزفول اظهار کرد: نبایداجازه دهیم سرمایه های نجومی دزفول راکد بماند، ما باید بیش از پیش سرمایه گذاران را وارد عمل کنیم. دزفول ظرفیت های عظیمی دارد که نباید از آن ها چشم پوشی کنیم.

دوایی فر افزود: راه نجات دزفول جذب سرمایه گذار است و ما باید راه را برای سرمایه گذاران هموار کنیم. باید با طراوت کار کنیم چرا که ما آمده ایم تا با مشکلات بجنگیم. نباید اجازه دهیم بحران ها بر ماغلبه کنند.

وی عنوان کرد: همدلی هسته نجات بخش مشکلات شهر است، من نیز شفاف خواهم بود، همه باید  قدم در مسیر توسعه شهر  برداریم و تعالی شهر هدفمان باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.