ماشین آلات راهداری زمستانی کهگیلویه و بویراحمد فرسوده‌اند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماشین آلات راهداری زمستانی این استان فرسوده‌ بوده به طوری که بعد از هر بارش برف و باران باید سرویس شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمد نصیری‌راد اظهار داشت: عمر ماشین آلات راهداری زمستانه کهگیلویه و بویراحمد بالا بوده و هر لحظه امکان توقف آنان و مشکل در خدمات رسانی به مردم و مسافران وجود دارد.

وی بیان کرد: میانگین عمر ماشین آلات راهداری استان شامل کامیون، لودر، گریدر و بولدوزر به ترتیب 23، 20، 18 و 30 سال است که بعد از هر عملیات برف روبی باید مجدد تعمیر شوند و در غیر این صورت امکان ارائه خدمات وجود ندارد.

نصیری‌راد با بیان اینکه برای عملیات راهداری زمستانه 40 میلیارد اعتبار نیاز داریم، افزود: این میزان اعتبار برای تعمیر ماشین آلات، خرید سوخت و روغن، نمک، شن و ماسه و ...هزینه می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: 30 میلیارد ریال تاکنون اعتبار برای راهداری زمستانه این استان ابلاغ شده ولی از این میزان اعتبار تنها 20 درصد تخصیص یافته است.

نصیری‌راد ادامه داد: با برنامه ریزی و پیگیری‌‌های انجام شده امسال به موقع نسبت به انتخاب پیمانکار تعمیر و بازسازی ماشین آلات راهداری زمستانه استان به مبلغ 12 میلیارد ریال اقدام کردیم.

وی تصریح کرد: در راهداری زمستانه امسال 23 اکیپ راهداری با 200 راهدار و 150 خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری در جاده‌های این استان در هنگام بارش باران و برف به مسافران و هموطنان از 15 آذرماه تا 15 فروردین سال 97 خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/غ

فرسودگی ماشین الات راهداری استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.