ضرورت مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تقویت گردشگری ایام نوروز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بر ضرورت مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای تقویت گردشگری در ایام نوروز ۹۷ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: باید برنامه ریزی‌های لازم انجام شود تا دستگاه‌های اجرایی با هدف تقویت گردشگری و شناساندن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان به مسافران و گردشگران نوروزی بیش از گذشته اهداف ستاد را در استان عملی سازند.

فرخزاد با بیان اینکه بسیاری ازظرفیت‌های استان هنوز ناشناخته باقی مانده است، گفت: تبلیغ و اطلاع رسانی از ظرفیت‌های گردشگری استان اگر بصورت اصولی انجام شود هر کدام از گردشگران به تنهایی سفیران و مبلغان استان خواهند بود که این امر با برگزاری دوره‌های آموزشی به اعضای شورا‌های شهر و روستا و دهیاران در حوزه‌های روستایی بهتر محقق خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود : علاوه بر انجام تمهیدات لازم برای آماده سازی اقامت گاه‌های شهری و بین راهی می‌توان از برخی اماکن مسکونی به عنوان اقامت گاه‌های ارزان قیمت نیز استفاده کرد.

فرخزاد  رد ادامه بر بهره مندی از ظرفیت‌های سازمان‌های مردمی در تقویت گردشگری تاکید کرد .

معاون استاندار از مدیران و فرماندران عضو ستاد خواست تا به دلیل اهمیت موضوع در جلسات بعدی شخصا حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار