امیرآبادی فراهانی در اجتماع جوانان مدافع قدس شریف:

مجلس حرکت جاهلانه ترامپ را محکوم می‌کند/ از آرمان فلسطین کوتاه نمی‌آییم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از آرمان فلسطین کوتاه نمی‌آییم و در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌ایستیم.

مجلس شورای اسلامی حرکت جاهلانه ترامپ را محکوم می‌کندبه گزارش خبرنگار  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد امیرآبای فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در اجتماع جوانان مدافع قدس شریف که عصر امروز در میدان فلسطین برگزارشد، اظهار کرد: قطعا این تصمیم جاهلانه و نابخردانه  ترامپ با برخی از سران مرتجع عربی منطقه هماهنگ شده بود.

وی ادامه داد: وقتی محمد بن سلمان در آمریکا حضور داشت در مذاکراتی با آمریکایی‌ها به توافق رسیدند تا آنها خاندان آل سعود را به جای آل سلمان به رسمیت بشناسند و در مقابل هم محمد بن سلمان قول همکاری در قضیه فلسطین را به آنان داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه این همکاری به نابودی آل سعود می‌انجامد، اضافه کرد: آمریکا‌یی‌ها و آل‌سعود بر اساس توطئه اخیری که برای منطقه ما طراحی کرده بودند، شکست خوردند.

امیرآبادی فراهانی تاکید کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود می‌خواستند بعد از به نتیجه رسیدن توطئه‌هایشان پایتختی قدس را برای رژیم صهیونیستی اعلام کنند اما در آن توطئه‌ ناکام ماندند؛ این توطئه‌ها در مورد کردستان عراق، لبنان و یمن نیز بود.

وی با بیان اینکه ائتلاف نامبارک علی عبدالله صالح با به درک واصل شدن او پایان یافت و مقاومت در یمن قدم بزرگی به سمت پیروزی نهایی برداشت، ادامه داد: دیدیم که بعد از تصمیم ترامپ اکثر کشورهای اسلامی اعلام موضع کردند اما کافی نیست و باید اقدامات عملی جدی‌تری داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ برخی کشورهای منطقه که با ملت‌هایشان همراه نیستند پشت پرده با رژیم صهیونیستی مذاکره کردند، اینها به آرمان فلسطین خیانت می‌کنند.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه ملت‌ها هوشیارند و در مقابل توطئه‌ها می‌ایستند، گفت: ما از آرمان فلسطین کوتاه  نمی‌آییم و در مقابل رژیم صهیونیستی و آمریکا همچون شهدای مدافع حرم می‌ایستیم.

وی گفت: مجلس و قوای دیگر حرکت جاهلانه و نابخردانه ترامپ را محکوم می‌کنند و ما پشتیبان ملت فلسطین، رزمندگان و مدافعان حرم هستیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: قدس ، آمریکا ، ترامپ ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار