برانکو: لیاقت قهرمانی در نیم فصل اول را داشتیم/استقلال هم به بالای جدول می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما توانستیم از حریفان خود در جدول فاصله بگیریم و لیاقت قهرمانی در نیم فصل اول را داشتیم.

برانکو: لیاقت قهرمانی در نیم فصل اول را داشتیم به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برانکو ایوانکوویچ درباره برد پرسپولیس  برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در ابتدا قهرمانی نیم فصل تیم را تبریک می‌گویم.  از بازی تیمم خیلی راضی و خوشحال هستم. قبل از بازی، این دیدار را سخت‌ترین بازی نیم فصل به جزء دربی  می‌دانستیم.

او ادامه داد:  یک بازی خوب به نمایش گذاشتیم. ما برد‌های پیاپی‌مان را ادامه دادیم. همین طور از هوادارانمان تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. مهمترین مسئله این است که ما به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و فوتبال خوبی در نیم فصل به نمایش گذاشتیم. همچنین ما توانستیم از حریفان خود فاصله بگیریم و  لیاقت تمام این موفقیت‌ها را داشتیم.

جایگاه فعلی، حق استقلال نیست 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌داند، گفت: استقلال تیم خوبی دارد و مربی بسیار با تجربه و باکیفیتی را در اختیار دارد. صددرصد به بالای جدول می‌رسند البته کدام رده، پیش بینی اش سخت است. نتایج اخیرش نشان می‌دهد که جایگاه فعلی اش  حق این تیم نیست و باید بالاتر قرار بگیرد. سپاهان، استقلال، تراکتور و ذوب آهن می‌توانند در رده‌های بالای جدول قرار گیرند. این تیم‌ها در نیم فصل دوم خودشان را پیدا می‌کنند و نتایج خوبی می‌گیرند.

وضعیت سربازی نوراللهی هنوز مشخص نیست 

 برانکو درباره وضعیت نوراللهی در این تیم گفت: او با ما تمرین می‌کند، اما هنوز مسئله سربازی اش مشخص نشده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به ما می‌پیوندد.

در مرحله مذاکره و توافق با پرسپولیس هستم 

او درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: من این را بار‌ها گفتم. اکنون در مرحله توافق و مذاکره هستیم و وظایف فی مابین را بررسی می‌کنیم. مهمترین مسئله این است که داریم لذت می‌بریم و نتایج خوبی کسب می‌کنیم.

بازیکنان ما یک ماه دیگر به آمادگی لازم می‌رسند 

 سرمربی پرسپولیس درباره صحبت‌های کی روش مبنی بر  آمادگی نداشتن  بازیکنان ایرانی گفت: در حال حاضر  نمی‌دانم باید چه نظری بدهم. هرکدام از ما دیدگاه خاص خودمان را داریم. یک ماه فرصت وجود دارد تا بازیکنان به آمادگی لازم برای تقابل با اسپانیا و پرتغال برسند.

 برانکو درباره  وضعیت عالیشاه تصریح کرد: من در جریان وضعیت عالیشاه نیستم. درمورد نوراللهی به من گفتند که ۶ ماه پیش سربازی اش به پایان رسیده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار