خوشحالم که جواب سال‌ها تلاش شبانه‌روزی‌ام را در وزنه‌برداری گرفتم

قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: مردم 2 دقیقه روی تخته را می‌بینند ولی پشت آن تلاش بسیاری زیادی است و خوشحالم که جواب سال‌ها تلاش شبانه‌روزی‌ام را گرفتم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سهراب مرادی امروز در دیدار با استاندار اصفهان اظهار کرد: سال آینده مسابقات آسیایی را پیش داریم و سپس مسابقات قهرمانی و بعد از آن هم المپیک 2020 اما همیشه مسابقات ما در زمان خوبی برگزار نمی‌شود و در صبح به زمان ایران برگزار می‌شود.

وی با ابراز خوشحالی از آمدن یک استاندار ورزشی به اصفهان، افزود: رکورد دنیا را بعد از 17 سال که در اختیار لهستان بود شکستم.

قهرمان وزنه‌برداری جهان تصریح کرد: زمانی که روی تخته می‌رفتیم، بیشتر از ورزشگاه‌های ایرانی هواداران آمده بودند و احساس می‌کردیم در ایران مسابقه می‌دهیم؛ زمانی هم که من به روی تخته آمدم سنگ تمام گذاشتند و خوشحال شدم که با پرچم جمهوری اسلامی ایران مورد حمایت قرار گرفتم.

وی تصریح کرد: ویزای من خیلی دیر رسید و در فرودگاه هم خیلی مرا اذیت کردند اما جواب سال‌ها تلاش شبانه‌روزی‌ام را گرفتم و به آرزوی ورزشی‌ام رسیدم.

مرادی بیان کرد: از 9 سالگی این ورزش را شروع کردم و در استان همه مسؤولان و همه زحمت کشیدند که این تلاش‌ها به بار بنشیند؛ مردم فقط 2 دقیقه روی تخته را می‌بینند ولی پشت آن تلاش بسیاری زیادی است.

وی در پایان عنوان کرد: در استان هم بسترها فراهم بود و این ظرفیت را دارد که به جز من باز هم  نشان وزنه‌برداری المپیک بگیرد امیدوارم در المپیک و بازی‌های آسیایی باز هم شاهد وزنه‌برداری نشان آوری اصفهانی‌ها داشته باشیم.

 

انتهای پیام/م 

 

اصفهان پتانسیل کسب مدال‌های بیشتری در المپیک دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.