فرمانده انتظامی استان سمنان:

کاهش جرم و خشونت مهم ترین وظیفه پلیس است

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : تامین امنیت مردم و کاهش جرم و خشونت در این استان مهم ترین وظیفه پلیس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : پلیس در بحث تأمین امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و تلاش می کند تا امنیت مردم به مخاطره نیفتد.


وی برقراری ارتباط با مردم را در کاهش مشکلات آنان تاثیرگذار دانست و اظهارداشت: در این مرکز روزهای دوشنبه ‌هر هفته ملاقات عمومی با مردم استان برگزار می شود.


سردار قاسمی شعار دفتر نظارت همگانی پلیس را 'شما پلیس ما باشید' اعلام کرد و گفت : در بررسی عملکرد هشت ماهه پلیس وبرقراری ارتباط با مردم این نتیجه استنباط می‌شود که استمرار ارتباط با مردم به نتیجه می انجامد.


فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:رضایت مردم در میزان رضایت ازعملکرد پلیس در سمنان در هشت ماهه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال 95 بیش از 12 درصد افزایش یافته است.


وی در تشریح عملکرد هشت ماهه مرکز 197 پلیس اضافه کرد : در هشت ماهه امسال تماس تلفنی حدود 14.5 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش یافت و تماس قابل بهره‌برداری هم هفت درصد افزایش یافت.


کاهش انتقاد از عملکرد نیروی انتظامی در استان سمنان


سردار قاسمی ادامه داد: انتقاد ازعملکرد نیروی انتظامی در این مدت 1.5 درصد کاهش پیدا کرده است اما همچنان به عملکرد انتقاد می‌شود.


وی با بیان این که شکایات از عملکرد پلیس 40.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال 95 کاهش یافت گفت:تقدیر از خادمان امنیت مردم هم 12.5 و تعداد پیشنهادها هم 10 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.