مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

۸۵ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از نعمت گاز برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اجرای ۴۴ طرح گازرسانی در روستاهای استان بوشهر گفت: اکنون ۸۵درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که با اتمام عملیات گازرسانی این میزان به ۹۴ درصد افزایش می‌یابد.

۸۵ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از نعمت گاز برخوردار شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعباس حسینی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرایی طرح گازرسانی به روستاهای استان بوشهر با اشاره به تکمیل طرح گازرسانی روستایی اظهار داشت: گازرسانی به 44 روستای استان بوشهر در دست اجراست که اکثر آنها تا پایان سال و باقیمانده نیز تا نیمه نخست سال آتی به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این روستاها در شهرستان‌های گناوه ، دیلم، بوشهر، تنگستان، دشتستان و دشتی قرار دارد افزود: با گازرسانی به آنها گام مهم دیگری در راستای توسعه زیرساخت‌ها در روستاها و در نتیجه رونق و شکوفایی این مناطق برداشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه با اجرای طرح‌های یادشده ، زمینه برخورداری 8 هزار 112 خانوار روستایی از نعمت گاز فراهم می‌شود خاطر نشان کرد:در حال حاضر 358 روستا معادل 85 درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار می‌باشند که با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای در دست اجرا ، این میزان به 95 درصد افزایش می‌یابد.

حسینی با تاکید بر این نکته که با تحقق این مهم ، میزان ضریب گازرسانی روستایی استان بوشهر از میانگین کشوری بالاتر می‌رود گفت: امسال 140 میلیارد تومان برای طرح‌های گازرسانی استان بوشهر ابلاغ شده که تاکنون 50 درصد آن پرداخت شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی ، گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ نیز از دیگر اولویت های مهم این شرکت می‌باشد و در همین رابطه گازرسانی به چندین شهرک صنعتی و نیز واحدهای تولیدی در اقصی نقاط استان در دست اجرا است.

انتهای پیام/پ

  برخورداری  ۸۵ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از نعمت گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.