مدیرعامل دهکده اقتصادی بین‌المللی‌امید مطرح کرد؛

به‌کارگیری ۴۷۸ نفر و تحقق اشتغالزایی در سال اقتصاد مقاومتی

مدیرعامل دهکده اقتصادی بین‌المللی‌امید با اشاره به تحقق اشتغالزایی در سال اقتصاد مقاومتی گفت: در زیرمجموعه شرکت دهکده اقتصادی بین‌المللی ۱۳ شرکت و کارخانه مشغول فعالیت هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرعمادالدین عصر امروز در آیین گرامیداشت یک‎سالگی دهکده اقتصاد بین المللی امید در جمع مدیران اظهار داشت: در ۸ ماهه سال‌جاری به لحاظ درآمدی به ۱۰۳ درصد اهداف مدنظر و به جهت سود و زیان به ۹۹ درصد اهداف بودجه‌ای در شرکت دهکده اقتصادی بین‌المللی‌امید دست پیدا کردیم و حتی در گروه ساختمانی که به علت رکود صنعت مسکن دچار مشکلاتی شده بودیم هم‌اکنون دارای سوددهی قابل قبولی هستیم.

وی تصریح کرد: در زیرمجموعه شرکت دهکده اقتصادی بین‌المللی ۱۳ شرکت و کارخانه با ۴۷۸ کارمند در ۴ گروه تولیدی، بازرگانی، خدماتی و ساختمانی در حال حاضر مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل دهکده اقتصادی بین‌المللی‌امید افزود: هیئت مؤسس شرکت دهکده اقتصادی بین‌المللی‌امید جلین در هجدهمین سالروز تاسیس تعاونی جلسه هیئت مؤسس را تشکیل و در ۱۶ آذرماه ۱۳۹۵ در اداره ثبت شرکت‌های گرگان به ثبت رسید.

عمادالدین درباره فعالیت‌های دهکده تصریح کرد: چارت سازمانی دهکده به صورتی طراحی‌شده که در ۳ بازه زمانی گذشته، حال و آینده در حال فعالیت است و واحد‌هایی مانند حسابرسی و بازرسی، حقوقی، فناوری، حسابداری مالی در حال رصد و کنترل مستمر عملیات گذشته و جاری شرکت‌ها بوده و معاونت سرمایه‌گذاری و مالی در قالب واحد‌های تحقیق و توسعه و حسابداری مدیریت در حال بررسی چشم‌انداز آینده سازمان هستند.

عمادالدین یادآور شد: در بررسی چرخه عمر محصول شاهد ۴ دوره تولد، رشد، بلوغ و افول محصول هستیم و شرکت‌هایی موفق هستند که زمانی که محصولشان به بلوغ رسید به فکر تولد محصول جدید و یا ارتقاء محصول فعلی باشند تا وارد دوران افول نشده و تولد جدید را آغاز کند؛ به همین جهت واحد تحقیق و توسعه به همراه واحد حسابداری مدیریت به دنبال انجام این رسالت خطیر در دهکده هستند.

عمادالدین تأکید کرد: هم‌اکنون در حال طراحی افق ۱۴۰۰ هستیم تا در راستای آن بتوانیم شرکت‌های وابسته دهکده را برای پذیرش در بورس آماده کنیم تا در صورت صلاحدید مجمع صاحبان سهام در آن زمان زیرساخت‌ها آماده شده باشند.

انتهای پیام/پ

  دهکده اقتصادی بین‌المللی‌امید گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.