گشایش دومین نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی و بازرگانی

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی دومین نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی و بازرگانی در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسلم نوروزی مسئول برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی و بازرگانی اردبیل عصر امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: دومین نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی و بازرگانی ۵۵ واحد تعاونی و بازرگانی از استان‌های تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، یزد، قزوین و گیلان شرکت کرده‌اند و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای خانواده‌های ایرانی است که بتوانند محصولات مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی تصریح کرد: در دومین نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی و بازرگانی فرش دستباف، فرش ماشینی، لوستر، مبل، تجهیزات آشپزخانه و کالای خواب به معرض نمایش گذاشته می‌شود و این محصولات با تخفیف ویژه به مشتریان ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: دومین نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی و بازرگانی از امروز تا ۲۴ آذر ماه برای بازدید عموم دایر است و بازدیدکنندگان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از دومین نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی و بازرگانی در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل بازدید کنند.

انتهای پیام/ح/پ

نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی و بازرگانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.