معاون استاندار بوشهر مطرح کرد

بانوان و جوانان در بدنه مدیریتی استان بوشهر به‌کارگیری می‌شوند

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر گفت: به‌کارگیری بانوان و جوانان در بدنه مدیریتی استان بوشهر مورد تاکید است.

بانوان و جوانان در بدنه مدیریتی استان بوشهر به‌کارگیری می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،حیدر ساجدی صبح دوشنبه در نشست اتاق فکر بانوان استان بوشهر اظهار داشت: مهم‌ترین عامل سرعت رشد و توسعه اقتصادی جامعه منابع انسانی آن جامعه است.

وی اضافه کرد: بانوان به عنوان نیمی از سرمایه انسانی نقش مهمی هم در تربیت نیروی انسانی و هم در روند رشد و توسعه جامعه دارند. در یک جامعه توسعه یافته لازم است برنامه‌ریزی‌ها بر مبنای مشارکت هر چه بیشتر و فعال‌تر زنان که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند، در امور اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پی‌ریزی شود.

ساجدی خاطرنشان کرد: زنان و مادران جایگاه کلیدی در مدیریت خانواده و تربیت سرمایه‌های انسانی جامعه دارند و در دوران انقلاب و دفاع مقدس فرزندانی تربیت کردند که نظام و ارزش‌ها را حفظ کردند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر ادامه داد: امروز نیز در عرصه توسعه و پیشرفت و الگوی اسلامی ایرانی نقش زنان فرهیخته را بیش از پیش شاهد هستیم.

وی با تأکید بر توجه به مطالبات حوزه زنان و خانواده، حل چالش‌های حال و آینده آنان را با توجه به نیازهای جامعه زنان بسیار موثر دانست و بیان داشت: هر جامعه‌ای نیازمند تحول و اصلاحات منطقی و رو به رشد است و از اهرم های مؤثر برای این امر، بسترسازی مناسب برای مدیریت موفق خانواده است تا تحولات در کل جامعه بروز پیدا کند.

ساجدی بیان کرد: بانوان ما نشان دادند که می‌توانند همزمان هم مادران موفقی باشند هم در صحنه اجتماعی فعالیت داشته باشند و رویکرد دولت نیز استفاده از این سرمایه‌های انسانی موفق است.

وی تاکید کرد: زنان می‌توانند به عنوان نیمی از سرمایه انسانی کشور برای تحقق اهداف و آرمان‌ها، سیاست و برنامه‌های دولت به کمک دولت و نظام بیایند و برای بهبود وضعیت زنان، خانواده و کشور موثر باشند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: باید در حوزه سلامت، تفریح، نشاط اجتماعی، مشارکت‌های اداری جامعه، مدیریت‌ها و تولید از ظرفیت‌ها و توانمندی های این قشر استفاده کنیم.

وی افزود: استاندار بوشهر در نشست‌ها و جلسات مختلفی که با مدیران دستگاه‌های اجرایی داشته است بر بکارگیری بانوان و جوانان در بدنه مدیریتی استان بسیار تاکید کرده است و بخش‌نامه‌ای هم به دستگاه‌ها مبنی بر بکارگیری ۳۰ درصد از ظرفیت مدیران از جوانان و بانوان به آنها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/پ

 به‌کارگیری بانوان و جوانان در بدنه مدیریتی استان بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.