دوره‌گردی نتانیاهو به لاهه رسید

دوره گردی نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای همراه کردن کشور‌های اروپایی با تصمیم نابخردانه آمریکا درباره قدس اشغالی به هلند رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو پس از پاریس و بروکسل؛ امروز سه شنبه در سفری غیر رسمی به هلند و پایتخت اداری این کشور یعنی لاهه می‌رود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به لاهه با نخست وزیر و خانواده سلطنتی هلند دیدار و درباره تصمیم اخیر آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت و گو می‌کند.

این سومین مقصد سفر اروپایی نتانیاهو خواهد بود. پیش از این، وی در دیدار با مکرون، رئیس جمهور فرانسه در پاریس و حضور غیردیپلماتیک در جمع وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل و دیدار با خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی این اتحادیه شنید که اروپا با تصمیم اخیر آمریکا مخالف است و آن را، خلاف قوانین بین المللی می‌داند.

همزمان با سفر نخست وزیر رژیم کودک‌کش اسرائیل به شهر لاهه مقر دادگاه بین المللی جنایات جنگی؛ شهروندان هلندی و گروه‌های حامی حقوق بشر در این شهر نسبت به حضور وی و تصمیم نابخردانه اخیر دولت آمریکا تظاهرات می‌کنند و از قضات این دادگاه می‌خواهند پرونده این جنایتکار جنگی را به جریان بیندازند.

انتهای پیام/

سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به لاهه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار