ادامه آتش سوزی مناطق جنگلی در ایالت کالیفرنیای آمریکا

آتش سوزی مناطق جنگلی در ایالت کالیفرنیای آمریکا پس از نزدیک به یک هفته همچنان ادامه دارد و خسارت وارد می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نقل رویترز، آتش سوزی مناطق جنگلی ایالت کالیفرنیای آمریکا پس از گذشته یک هفته همچنان ادامه دارد.

آتش نشانان همچنان درتلاش برای اطفا آتش سوزی گسترده‌ای هستند که با وزش باد در این منطقه، بر شدت آن نیز افزود می‌شود.

آتش سوزی مناطق جنگلی در ایالت کالیفرنیا، تقریبا هزار ساختمان را از بین برده است. این آتش سوزی تقریبا دویست و سی هزار و پانصد جریب فرنگی از اراضی جنگلی را طعمه خود کرده است.

آتش سوزی یک هفته پیش شروع شده بود و در فاصله یکصد مایلی شمال غرب لس آنجلس در مناطق ونتورا و سانتا باربارا همچنان ادامه دارد. اداره جنگل‌ها و مقابله با آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا روز دوشنبه اعلام کرد وضعیت جوی به شکلی است که باعث گسترش آتش سوزی به منطقه سانتا باربارا خواهد شد و محلاتی مثل مونته سیتو و سامرلند را نیز تهدید می‌کند.

وزش باد‌های موسوم به «سانتا آنا» نیز در این منطقه کار مهار آتش سوزی را دشوار کرده است.

ْآتش سوزی در روز دوشنبه تا پانزده درصد مهار شد که در مقایسه با رقم ده درصدی روز یک شنبه، پیشرفت نشان می‌دهد. هم اکنون حدود شش هزار و چهارصد آتش نشان برای مهار آتش سوزی در کالیفرنیا تلاش می‌کنند. هزینه اطفای حریق تاکنون بیش از سی و هشت میلیون دلار برآورد شده است. این آتش سوزی، رکورد پنجمین آتش سوزی گسترده در تاریخ کالیفرنیا را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

آتش سوزی مناطق جنگلی در ایالت کالیفرنیای آمریکا همچنان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار