کسب چهار رتبه برتر جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث

رادیوی چهارمحال و بختیاری، چهار رتبه برتر نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث را کسب کرد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شبکه استانی صدای چهارمحال و بختیاری با کسب چهار رتبه برتر، بیشترین تعداد جایزه بخش‌های شنیداری و مکتوب در «نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث» در بین شبکه‌های استانی و ملی صدا و سیما را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش؛ فیروزه بنی طالبی با اثر «راه و بیراه» رتبه نخست قالب مستند شنیداری، و با اثر «آوای زندگی» رتبه دوم قالب فیچر شنیداری، زهرا اردستانی با اثر «تیوپ سواری» رتبه دوم قالب مستند شنیداری، و مهرپویا صفار هم با اثر «وعده با فرشته» رتبه نخست بخش داستانک را برای استان به ارمغان آوردند.

همچنین در این جشنواره به خاطر کسب بیشترین تعداد جوایز، از مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به صورت ویژه تجلیل شد.

آیین اختتامیه «نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث» روز گذشته دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶ در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما در تهران برگزار شد.

این جشنواره به همت رادیو سلامت و با هدف آموزش جامعه در کاهش آسیب‌های ناشی از سوانح و حوادث طبیعی و غیر طبیعی، با استفاده از توانمندی‌های علمی و هنری افراد برای انتقال خلاقانه و اثر بخش پیام، در بخش‌های شنیداری، دیداری و مکتوب و قالب‌های کوتاه، مینی فیچر، فیچر و مستند گزارشی، اینفوگرافی، گزارش و داستانک برگزار و آثار ارسالی در دو بخش شهروند خبرنگار و شهروند هنرمند ارزیابی گردید.

انتهای پیام/م

درخشش در جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.