راهیابی دو اثر تولیدی حوزه هنری کردستان به جشنواره ملی فیلم امید

دو فیلم کوتاه «عروس باران »به کارگردانی آکو زندکریمی و «مردی که یادش می رفت نفس بکشد» به کارگردانی سامان حسین پور به بخش پایانی نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید راه یافتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کاکی مدیرامور فرهنگی و هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید توسط سازمان مدیریت بحران کشور با همکاری اداره کل مدیریت بحران استان یزد با موضوع های، حوادث، آگاهی از مخاطرات، ارتقای تاب آوری جامعه، افزایش امید، ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطر پذیری بلایای طبیعی، مدیریت بحران و رفتار انسانها در بحران از ۳ تا ۵ دیماه ۹۶ در شهرتاریخی یزد برگزار می گردد.

وی افزود: در این جشنواره که در دو بخش داستانی و مستند برگزارمی گردد در بخش داستانی بر اساس رأی هیئت انتخاب از بین ۳۳۸ اثر ارسالی ۱۳ اثر به بخش نهایی راه پیدا کرد که در این بین فیلم «مردی که یادش می رفت نفس بکشد» به نویسندگی و کارگردانی سامان حسین پور تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به رقابت با دیگر آثار راه یافته می پردازد.

کاکی بیان کرد: در بخش آموزشی و تلویزیونی در دو ساختار انیمیشن و سایر ساختارهای تلویزیونی از بین ۱۶۷ اثر ارسالی براساس آرای هیئت انتخاب ۱۶ اثر به بخش نهایی راه پیدا کردند که در این بین فیلم عروس باران به نویسندگی و کارگردانی آکو زندکریمی تولید حوزه هنری استان کردستان نیز به چشم می خورد.

وی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ملی امید پنجم دی ماه همزمان با روز ملی ایمنی در برابر زلزله و سالروز زمین لرزه بم در سال ۱۳۸۲ در شهر یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/م

حضور دو اثر تولیدی حوزه هنری  کردستان درجشنواره ملی فیلم امید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.