صدور بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی

بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
دونالد ترامپ با صادرکردن بیانیه در راستای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس بار دیگر به تمام جهان ثابت کرد که طمع آمریکا نسبت به منطقه تمام نشدنی است, این اقدام آمریکا به همراه متعهدانش از جمله رژیم صهیونیستی درحالی رخ داد که با قطعنامه ی سازمان ملل که شهر قدس از اراضی اشغال شده است، کاملا مغایرت دارد.

انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس توجه ی جهان اسلام را به این موضوع جلب می کند که آنان فقط فلسطین را مخاطب خود قرار نداده اند بلکه هدف، ضربه وارد کردن به اسلام است چرا که قدس شهری است که قبله اول مسلمانان است.

اینک اعراب، ایران و در نهایت جهان اسلام کاملا به این امر هوشیار هست و مخالفت شدید خود را به آنان اعلام می کند و این عمل آنان را محکوم می کند و به فلسطین اعلام می دارد که حمایت کشورهای اسلامی را کاملا به همراه دارد و اجازه ی چنین کاری را به استکباریان نخواهد داد.

اگرچه آمریکا و اسرائیل تعرضات زیادی به منطقه داشته است اما عده ای این تفکر را که می توان با گفتگو و مذاکره با آنان صلح کرد داشته و دارند اما آیا در مقابل اقدام اخیر دونالد ترامپ جز با مقاومت تمام قوا راه دیگری وجود دارد؟

مسلما کسانی که خواهان تصاحب خاورمیانه و منطقه برای حفظ قدرت و در اختیار گرفتن منافع آن هستند با مذاکره و گفتگو به جایی نخواهد رسید که برجام نمونه ی بارز آن است.

و اما این در جهان به همگان به خوبی ثابت شده است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان هرنقشه ای که داشته باشند به یاری خدا, قادر به عملی کردن کامل آن نیستند که داعش زخم تلخی بود که این موضوع را اثبات می کند.

انتهای پیام/ع

محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی توسط  بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.