سرمربی تیم ملی فری‌استایل خبر داد:

درخشش ورزشکاران اصفهانی در تورنمنت بین‌المللی مارشال کاپ

سرمربی تیم ملی فری‌استایل گفت: ورزشکاران اصفهانی، سکوهای برتر تورنمنت بین‌المللی مارشال کاپ را به خود اختصاص دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان حبیب‌آبادی اظهار کرد: تورنمنت بین‌المللی مارشال کاپ برای سومین بار به میزبانی ایران برگزار شد.

وی افزود: این رقابت‌ها دارای رنکینگ فدراسیون جهانی بوده و در تقویم این فدراسیون نیز ثبت شده است.

به گفته سرپرست هیأت اسکیت استان اصفهان 40 ورزشکار استان از شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، کاشان، زرین‌شهر و دولت‌آباد در این مسابقات که در باشگاه انقلاب تهران برگزار شد، شرکت کردند.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران اصفهانی در این پیکارها یادآور شد: 9 سکوی قهرمانی از مجموع 12 سکوی مسابقات بین‌المللی مارشال کاپ به تسخیر اسپیداسلالوم‌کاران اصفهانی درآمد.

حبیب‌آبادی به ورزشکاران مدال‌آور اشاره کرد و بیان داشت: در بخش دختران و در رده زیر 16 سال، نیلوفر کرباسی به مدال طلا رسید و رومینا سالک دارنده مدال برنز شد.

این مربی تصریح کرد: در رده بالای 16 سال دختران، لعیا عربی قهرمان شد، مینا عابدینی به مدال نقره رسید و زهرا حسینی مدال برنز گرفت.

وی متذکر شد: در بخش پسران و در رده زیر 16 سال، مدال طلا به علی شجایی رسید و امیرمحمد سواری  در جایگاه دوم قرار گرفت، در رده بالای بالای 16 سال نیز رضا لسانی بر سکوی نخست ایستاد و شایان عادلی‌نیا مدال نقره را از آن خود کرد.

حبیب‌آبادی با بیان اینکه آرش رستمیان و فرزانه ایوبی به همراه وی، مربیگری ورزشکاران استان را بر عهده داشتند، خاطرنشان کرد: این قهرمانان پس از گذشتن از سد رقیبان قدرتمند خود، احکام و کاپ قهرمانی خود را از رئیس فدراسیون و داوران فدراسیون جهانی دریافت کردند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.