رئیس‌جمهور به هرمزگان سفر می‌کند

مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان از برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در تاریخ ۳۰ آذرماه در بندرعباس با حضور رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ، ارشاد اسلامی و پنج نفر از وزرای دولت دوازدهم خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حجت‌الاسلام‌ محمدحسن فروزان نژاد، مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان از برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در تاریخ ۳۰ آذرماه در بندرعباس با حضور رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ، ارشاد اسلامی و  پنج نفر از وزرای دولت دوازدهم  خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ محمدحسن فروزان نژاد، گفت: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز و فضای مجازی با قرائت پیام مقام معظم رهبری روز پنجشنبه (۳۰ آذرماه) در تالار شهید آوینی بندرعباس در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجلاس با حضور رئیس‌جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنج نفر از وزرای دولت دوازدهم، رئیس ستاد اقامه نماز، نماینده ولی‌فقیه هرمزگان، استاندار هرمزگان، یک نفر از علمای اهل سنت هرمزگان و سایر مسئولان کشوری، لشکری و استانی با 350 میهمان از استان‌های سراسر کشور و 700 نفر از نخبگان استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: تاکنون دو هزار و 800 اثر مرتبط با فراخوان در دبیرخانه اجلاس واصل شده است، پیش‌بینی می‌شود که شمار آثار دریافتی تا پایان مهلت مقرر از مرز سه هزار اثر عبور کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فروزان نژاد با بیان اینکه از آغاز هفته جاری تا زمان برگزاری اجلاس 30 نفر از کارشناسان مرکز تخصصی نماز به شهرستان‌های مختلف هرمزگان اعزام خواهند شدافزود: مبلغان اعزامی مرکز تخصصی نماز با حضور در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی ضمن تبیین آثار فردی و اجتماعی و اسرار نماز، به شبهات حوزه نماز نیز پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/ز

منبع ایسنا

جزئیات سفر رئیس جمهور به هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.