سامسونگ نسخه دو سیم‌کارته گلکسی‌اس‌9 را نیز عرضه می‌کند

طبق اخبار منتشر شده از وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین، سامسونگ قصد دارد نسخه دو سیم‌کارته گلکسی‌اس‌9 و اس9 پلاس را نیز عرضه کند.

سامسونگ نسخه دو سیمکارته گلکسی‌اس‌9 را نیز عرضه می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی خبری از وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین منتشر شده است که اطلاعات جدیدی از پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 را لو می دهد. طبق اخبار منتشر شده سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در دو نسخه تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارته عرضه کند.

البته هنوز مشخص نیست که این دو مدل در کدام کشور ها عرضه خواهد شد. گفته می شود مدل های SM-G9600 و SM-G9650 از دو سیمکارت پشتیبانی می کند. سامسونگ معمولا نسخه دو سیم‌کارت پرچم‌داران خود را عرضه می‌کند که البته تنها به برخی از بازارهای آسیایی و اروپایی محدود می‌شوند.

گفته می شود قیمت گلکسی اس 9 تک سیم‌کارت با دو سیم‌کارت آن برابر است و از آنجایی‌که مدل دو سیم‌کارته در چین عرضه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز شود. همچنین گفته می‌شود گلکسی اس 9 با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایت و گلکسی اس 9 پلاس با رم 6 و حافظه داخلی 512 گیگابایت عرضه خواهد شد. 

 انتهای پیام/

عرضه مدل دوسیم‌کارته گلکسی اس 9

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
واقعا نسخه پلاسش عالیییییههه ولی اگر دوربینش رو با کیفیت تر میکرد عالی بود و قیمتش رو پایین تر میاورد واقعا قیمتش خیلییی گرون هست الان میخری مثلا ۲میلیون بعد از مدتی میشه ۱۸۰۰ فقط اون دسته اولی ها ک میخرنش گران میخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
خیلی عالیه
آخرین اخبار