مدیرکل محیط زیست :

متخلف محیط زیستی در سیستان و بلوچستان به محیط بانی محکوم شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یک متخلف محیط زیستی در شمال استان بر اساس حکم قاضی به انجام برخی وظایف محیط بانی موظف شد.

متخلف محیط زیستی در سیستان و بلوچستان به محیط بانی محکوم شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نیره پورملائی  مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: بر اساس حکم قاضی یک متخلف محیط زیستی در استان سیستان و بلوچستان به انجام برخی وظایف محیط بانی موظف شد.

وی افزود: چندی پیش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زهک در گشت و کنترل‌های خود در طبیعت استان یک نفر متخلف شکار و صید را حین استقرار در طبیعت و در زمان شروع به شکار شناسایی و دستگیر می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از تحویل این متخلف به مقام قضایی شهرستان زهک، حکم صادره برای این فرد توسط قاضی پاکسازی محیط در مکان‌های تعیین شده به مدت ۲۷۰ ساعت و به صورت روزانه ۳ ساعت و تحت نظارت اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تعیین می‌شود.

پورملائی خاطر نشان کرد: قطعا درک وظایف محیط بانی و وظایف محیط زیستی و همچنین همکاری در خصوص عملکرد‌ها و وظایف سازمانی می‌تواند تغییرات مناسبی در افراد و نگرش آن‌ها در برخورد با رویداد‌های اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی داشته باشد.

انتهای پیام/ع

 متخلف محیط زیستی که در استان به حکم قاضی محیط بانی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار