نوروز ۹۷ نقطه‌عطفی در روند گردشگری تبریز می‌شود

شهردار تبریز گفت:همراهی و مشارکت شهروندان در آغاز سال جدید، عامل محرک و نشاط‌بخش برنامه‌های «تبریز ۲۰۱۸» است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهین‌باهر شهردار تبریز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های مجموعه عون‌بن‌علی با بیان این مطلب گفت: عید امسال، شاهد برگزاری جشن جهانی نوروز با حضور مسئولان و سران چند کشور و آغاز رسمی برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸، خواهیم بود؛ این موقعیت بی‌نظیر را باید قدر دانسته و تمام قابلیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود را معطوف بهره‌برداری هدفمند از فرصت گردشگری ۲۰۱۸ کنیم.

وی افزود: شهرداری تبریز با حمایت مدیریت استان، در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی، ظرفیت دیپلماسی شهری را در خدمت برنامه‌های گردشگری شهر قرار خواهد داد؛ با این حال، همراهی اقشار مختلف شهروندان، کلید اصلی گردشگری ۲۰۱۸ است.

شهین‌باهر تصریح کرد: شهری که میزبان چنین رویداد با شور و نشاطی است، شایسته نیست که نوروز راکد و ساکنی داشته باشد؛ همه باید دست در دست هم دهیم و فضای شهر را مهیای میزبانی ماندگار کنیم.

وی با اشاره به نقش گروه‌های مختلف ادامه داد: فعال‌بودن بازار تاریخی تبریز، حامل منافع فرهنگی و اقتصادی است؛ از این رو، این اثر مهم تاریخی، باید در خدمت بازدید و تردد گردشگران باشد.

شهردار تبریز با بیان این که برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری با همکاری شهرداری و سایر مجموعه‌های مرتبط در آغاز رویداد ۲۰۱۸ پیش‌بینی شده است، گفت: میزبان اصلی این برنامه‌ها، شهروندان هستند و انتظار داریم با مشارکت موثر خود در این رویداد، پشتیبان گردشگری شهر باشند.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری رویدادتبریز2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.