حسینی منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

پراید شاگرد اول مردودی ها/وانت پیکان بیشترین آلایندگی را در پایتخت دارد

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران گفت: در تست‌های معاینه فنی فراوانی مردودی به خودروی پراید تعلق می‌گیرد و این خودرو شاگرد اول مردودی‌هاست.

پراید شاگرد اول شد/وانت پیکان بیشترین آلایندگی را در پایتخت داردسید نواب حسینی منش، مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: در تست‌های معاینه فنی فراوانی مردودی به خودروی پراید تعلق می‌گیرد و این خودرو شاگرد اول مردودی‌هاست.

وی در ادامه افزود: بیشترین خودرویی که در تست‌های آلایندگی معاینه فنی رد شدند به ترتیب وانت پیکان و وانت نیسان است. اما در تست ترمز بیشترین مردودی به وانت نیسان تعلق دارد.

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران بیان کرد:‌انحراف فرمان و عیوب ظاهری در خودروی پراید بیشتر از هر خودروی دیگری به چشم می‌خورد و در میان خودرو‌های وارداتی، MVM‌بیشترین مردودی را در عیوب ظاهری داشته است.

حسینی منش در پایان گفت: تا قبل از مرداد ماه که حدود مجاز معاینه فنی اعمال شود میزان مردودی‌ها ۲۷ تا ۳۰ درصد بود که ۸ درصد به خاطر آلایندگی و ۲۰ درصد به دلیل ایمنی خودرو بوده است، اما با حدود مجاز، این درصد مردودی به مراتب افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار