ثبت نام در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید از ۲۵ آذر

ثبت نام در بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین از روز شنبه ۲۵ آذر شروع می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: فعالان عرصه کار، تلاش و تعاون استان اعم از کارگران، گروه‌های کار مخترع، مبتکر و خلاق در واحد‌های اقتصادی استان می‌توانند برای شناساندن خود به جامعه از ۲۵ آذر در سامانه الکترونیکی جشنواره به آدرس htt:\\emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

بابایی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید استان و همچنین شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه‌های مختلف تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی بیان کرد.

وی اضافه کرد: موارد خواسته شده در سامانه ثبت نام امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه دارای امتیاز است و ثبت نام کنندگان در صورت ندادن مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، کمیته داوری، ثبت نام شدگان را ارزیابی و برترین‌های جامعه کا و تولید استان را در جشنواره معرفی می‌کنند.

بابایی افزود: مهلت ثبت نام در این جشنواره تا ۲۵ دی ماه است.

ثبت نام کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

برگزاری بیست و نهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.