دشمنان اسلام درصدد خاموشی نور خدایی هستند

نماينده ولي فقيه در استان كردستان گفت: دشمنان اسلام در هرجایی که نور خدا باشد درصدد هستند که آن را خاموش کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی و ایّام مبارک دهه فجرگفت: دشمنان اسلام در هرجایی که نور خدا باشد درصدد هستند که آن را خاموش کنند اما خدا هیچگاه نمی‌گذارد که این اتفاق رخ دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: نفاق نوعی شرک است و مسلمانان که خودباخته دشمنان اسلام باشند جزو جبهه شرک و کفر قرار می‌گیرند.

آیت‌الله شاهرودی افزود: پس از پیروزی انقلاب شاهد توطئه‌های گسترده و پیچیده استکبار علیه انقلاب بوده‌ایم و این توطئه‌ها ادامه دارد لذا باید همواره بصیرت و هوشیاری خویش را در برابر این توطئه حفظ نماییم و منویات رهبری را به عنوان چراغ مسیر مدنظر داشته‌باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: هشت‌سال جنگ تحمیلی برکات بسیاری از لحاظ تربیت نیروی انسانی، مدیران کارآمد و کشف استعدادها در ایران اسلامی داشت و همین افراد زمینه‌ساز برکات و انجام کارهای بزرگ در کشور شدند.

وی بیان کرد: امروزه در عرصه جنگ نرم باید با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان نخبه کشور برای تربیت مدیران آینده کشور و توسعه و آبادانی روزافزون ایران اسلامی همت گماریم.

شاهرودی افزود: فتنه ٨٨ ثمره چندین دهه برنامه‌ریزی دشمنان بود و آن‌ها برای اجرای توطئه‌هایشان از همه ابزارها استفاده می‌کنند و در راستای تحقق فتنه‌هایشان نیز از برخی افراد ناآگاه استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف فتنه‌گران در سال ٨٨ تضعیف جایگاه رهبری و خدشه‌دار کردن باورهای دینی مردم بود که به فضل الهی با جواب دندان‌شکن ملت با بصیرت ایران مواجه شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: دشمنان هرچه خواستند بر علیه آن‌ها شد و تمام تلاش آمریکا این بود که جمهوری اسلامی ایران را منزوی کنند اما توطئه‌هایشان به خودشان برگشت و در بحث فلسطین هم‌اکنون شاهد منزوی شدن آمریکا هستیم.

انتهای پیام/  د م

ضرورت بکارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان نخبه کشور در برابر جنگ نرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.