ولایتی:

دانشگاه ها باید مسئله محور عمل کنند

رئیس هئیت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه ها امروزه باید مسئله محور عمل کنند و توجه به حل مسائل برای دانشگاه ها از ضروریات است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هئیت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به این که دانشگاه ها امروزه باید مسئله محور عمل کنند، گفت: توجه به حل مسائل برای دانشگاه ها از ضروریات است و از تبریز و دانشگاه آزاد آن انتظار بیشتری داریم به طوری که این دانشگاه الگویی برای دیگر دانشگاه ها باشد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی غیردولتی و غیر خصوصی است که امیدواریم بتواند عرصه نوینی را در بین مراکز دانشگاهی باشد.

ولایتی با بیان این که باید با تدبیر و اندیشه برای شرایط کنونی و مشکلات تلاش کرد، افزود: دست ما بازتر از دانشگاه های دولتی است، چرا که در جمع محدودتری تصمیم گیری می شود و باید توجه داشت که واحدی از دانشگاه تعطیل نشود.

وی با تاکید بر این که ترکیه از لحاظ علمی عقب تر از ایران هست، تصریح کرد: ایرانی ها به جای این که به ترکیه برای ادامه تحصیل بروند، می توانند در دانشگاه های ایران و تبریز مشغول تحصیل شوند.

انتهای پیام/ع

سخنرانی ولایتی در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.