پیگیری رایگان امور حقوقی اتباع خارجی استان مرکزی

دبیرخانه کمیته حقوقی حل اختلاف اتباع خارجی استانداری مرکزی اعلام کرد پیگیری امور حقوقی اتباع خارجی رایگان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دبیرخانه کمیته حقوقی حل اختلاف اتباع خارجی استانداری مرکزی اعلام کرد: طرح و ثبت درخواستها، شکایات و دعاوی اتباع محترم هیچ گونه هزینه‌ای در بر نداشته و در صورت نیاز به وکیل و یا پیگیری موضوعات در مراجع ذیصلاح قضایی نیز این مهم کاملاً به صورت رایگان انجام خواهد شد.

این دبیرخانه همچنین افزود: اتباع محترم خارجی می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با در دست داشتن مدارک معتبر شناسایی و مستندات لازم نسبت به طرح شکایات خود در کمیته مذکور به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی واقع در شهرستان اراک، بلوار فاطمیه، جنب سازمان حج و زیارت استان مراجعه نمایند.

دبیرخانه کمیته حقوقی حل اختلاف اتباع خارجی، واقع در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی، آماده پذیرش کلیه شکایات و دعاوی اتباع و پناهندگان محترم در حوزه‌های مختلف حقوقی، ثبتی، ملکی، خانوادگی، کارگر و کارفرما، بیمه و ... است.

همچنین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی  اعلام کرد: کلیه اتباع افغانستانی و عراقی دارای کارت آمایش ۱۱ و هویت ۱۰ که تا کنون در طرح آمایش در حال اجراء شرکت نکرده اند، میرساند آخرین مهلت شرکت در آمایش ۱۲ تاریخ ۳۰/۹/۱۳۹۶ بوده و می‌بایست هرچه سریعتر جهت دریافت کارت معتبر خود به دفاتر خدمات اتباع خارجی مربوطه مراجعه نمایند.

بدیهی است افرادی که در مهلت تعیین شده نسبت به شرکت در آمایش ۱۲ و تمدید اعتبار کارت اقامت خود اقدام ننمایند، غیرمجاز محسوب شده و برابر مقررات اتباع خارجی غیرمجاز با آنان برخورد خواهد شد.

لازم به ذکر است در مهلت مذکور ساعت مراجعه به دفاتر خدمات اتباع خارجی از 7:30 الی 16:30 می باشد.

انتهای پیام / ج

رسیدگی رایگان به امور حقوقی اتباع خارجی استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.