وزیر صهیونیست: باید هر موشکی که از لبنان به سوی ما شلیک می‌شود، موشک ایرانی بدانیم!

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی با مطرح کردن ادعاهایی علیه کشورمان گفت باید هر موشکی که از لبنان به سوی فلسطین اشغالی شلیک می‌شود، موشک ایرانی دانست.

نفتالی بنت: هر موشکی که از جنوب لبنان به سمت حیفا شلیک شود را موشک ایرانی تلقی می کنیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «نفتالی بنت»، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی و از اعضای بانفوذ کابینه امنیتی این رژیم طی مصاحبه با  روزنامه تایمز آو اسرائیل، در اظهاراتی  با متهم کردن ایران به دخالت در امور کشورهای منطقه، این کشور را به هشت پایی تشبیه کرد که بازوهای خود را  برای حمله به فلسطین اشغالی گسترش می دهد.

وی با مطرح کردن این ادعا که رژیم اشغالگر قدس علاقه ای به درگیری نظامی ندارد و اشاره به اینکه این رژیم تلاش خود را برای جلوگیری از تثبیت حضور ایران در سوریه  انجام می دهد، گفت: رویکرد من این است که به تدریج ایران را مسئول اقدامات خودش (در منطقه) معرفی کنیم و از این پس هر موشکی که از جنوب لبنان به سمت حیفا شلیک شود را موشک ایرانی تلقی کنیم. ایران باید برای اقدامات حزب الله حساب پس دهد.

او ضمن بیان اینکه سعی دارد وزاری کابینه رژیم صهیونیستی را برای تایید عقیده خود همراه کند، مدعی شد: اسرائیل هیچ  چشم داشتی به خاک لبنان، سوریه و علی الخصوص ایران ندارد. بنابراین هر درگیری و تنشی که در منطقه رخ دهد، با هدف حمله و تجاوز به ما صورت می گیرد. هر چند ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم و این واکنش طبیعی است که اگر کسی به سوی شما شلیک کند، پاسخ آن را بدهید. موشک های حزب الله از جنوب لبنان به سمت ما شلیک می شود و ما نمی توانیم تعلل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای این رژیم گفت ایران در صدد تشکیل ارتشی نیابتی است تا از این طریق در مسیر نابودی اسرائیل حرکت کند.

بنت با ابراز نگرانی درباره روند تثبیت وضع سیاسی در سوریه گفت: دولت بشار اسد در سوریه تقریبا رو به ثبات است و به نظر می رسد بر بحران چیره شده اند. ایرانی ها از ابتدای جنگ، برای حمایت از «ارتش ضعیف» اسد، وارد سوریه شده اند و در حال حاضر به دنبال استقرار نیروهای نظامی خود در این کشور است. سی سال پیش، ایران موفق به «ایرانی سازی ارتش لبنان» شد و اینک همین کار را در سوریه انجام می دهد تا بر تهدیدهای خود علیه اسرائیل بیفزاید.

بنت در  ادامه لفاظی های بی اساسش از توافق هسته ای انتقاد کرد  و آن را معاهده ای دانست که ایران را در گسترش زرادخانه های هسته ای توانا می سازد. او در اظهاراتی بی‌اساس ادعا کرد: طی 8 تا 13 سال آینده، ایرانی ها به بمب های هسته ای دست می یابند و در آن زمان است که شاهد تنش ها و درگیری های بیشتری خواهیم بود. برخی از کشورهایی که ظرفیت هسته ای را به دست می آورند تمایل به گسترش تجاوزات خود دارند.

او در انتها در اظهاراتی گستاخانه گفت: تغییر رژیم در ایران باید با تحولاتی از داخل این کشور آغاز شود ولی ما آغازکننده آن نخواهیم بود.

انتهای پیام/

مصاحبه ضدایرانی نفتالی بنت با روزنامه تایمز آو اسرائیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۴۲ ۰۸ دی ۱۳۹۶
بخدا چیزی به عمرکثیفتان نمانده ،موشک وطنیهای مارو هنوز نچشدین کمی تحمل کنید عجله دارینا برای پودرشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
انشالله نابودی ال سعود واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
هی..
۱۹:۵۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
بدانيد ،وبدانيد كه نابود خواهيد شدبه اين زوديها
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۴:۱۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
پس از ایران بترس
-
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
باید هم بدانی دشمنی که گلایه ندارد.قطعابراتون فقط یه موشک می سازیم وکارتون تمام می کنیم.
-
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
ایراد نیست ما شما رو از داعش بدتر میدونیم چون اونهارو ایجاد کردین
-
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
دیگه حرف زیادی نزن
آخرین اخبار