پیشرفت ۹۵ درصدی بیمارستان زنان دزفول

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان زنان این شهرستان تا کنون پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   عباس پاپی زاده، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پس از ارتقای دانشکده علوم پزشکی دزفول به دانشگاه در سال ۹۲ تاکنون پیشرفت های خوبی در حوزه درمان و بهداشت دزفول صورت گرفته است افتتاح ۴ بیمارستان درمان بستر در نقاط روستایی این شهرستان صورت می گیرد.

وی با اشاره به افزایش تعداد تخت های بیمارستانی در دزفول افزود: افزودن هر تخت بیمارستانی برای سه نفر اشتغال ایجاد می شود و ما در این مدت بیش از ۶۰۰ تخت بیمارستان را در دزفول اضافه کرده ایم.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: 4 بیمارستان کوچک درمان بستر در مناطق روستایی شهیون، چغامیش و سردشت دزفول در حال ساخت است که مقرر شده تا هفت ماه آینده به مرحله بهره برداری برسند.

پاپی زاده افزود: بیمارستان زنان دزفول نیز در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ضمن اینکه تکمیل این بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی عنوان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیز با ۷۰ درصد پیشرفت رو به اتمام است.

پاپی گفت: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول با همکاری بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و دولت نیز در حال ساخت است. با افتتاح این پروژه ها گام بلندی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دزفول برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/م

افتتاح ۴ بیمارستان درمان بستر در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار