آماده سازی زمین برای استقرار پنل خورشیدی در جاجرم

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان شمالی گفت: تاکنون 50 هکتار زمین در شهرستان جاجرم برای استقرار و نصب پنل های خورشیدی آماده سازی شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛مجید درخشانی معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان خراسان شمالی گفت : سرمایه گذار این پروژه اعلام کرده است تا دو ماه آینده پنل های خورشیدی در این زمین تسطیح شده برای تولید پنج مگاوات برق استقرار و نصب خواهند شد.

وی افزود : در همین راستا مقرر شد افزون بر 100 هکتار زمین به این سرمایه گذار واگذار شود سرمایه گذار خارجی نیروگاه خورشیدی 25 مگاواتی را به منظور تولید برق راه اندازی کند.

درخشانی با بیان این که برای راه اندازی چهار نیروگاه خورشیدی دیگر در شهرستان جاجرم زمین در حال واگذاری است تا هر نیروگاهی 10 مگاوات برق تولید کند.

وی اظهار کرد : گفت و گو ها برای راه اندازی یک نیروگاه خورشیدی دیگر در شهرستان جاجرم انجام شده که هنوز به مرحله عقد قرارداد نرسیده اند.

وی بیان کرد : راه اندازی این نیروگاه ها علاوه بر اشتغال زایی و درآمدزایی در استان زمینه ساز ورود دیگر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان خواهند شد.

انتهای پیام/آ

استقرار پنل خورشیدی در شهرستان جاجرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.