بیکاری در همدان ادامه دارد:

وضعیت نا امیدکننده اشتغال در همدان

فرماندار شهرستان همدان وضعیت نامناسب اشتغال درهمدان خبر داد و گفت: در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان همدان تا کنون فقط 25 درصد تعهدات انجام شده است.

وضعیت نا امیدکننده اشتغال در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی فرماندار شهرستان همدان بیان کرد:  در سالجاری  شهرستان همدان تعهد ایجاد 6000 اشتغال را دارد که تا کنون 25 درصد از این تعهد محقق شده است.

 وی افزود: سهمیه همدان از تسهیلات مشاغل خانگی 6 میلیارد تومان است.

فرماندر همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 میلیارد  تومان از این اعتبار به بانک‌ها معرفی شده‌اند، گفت: که تا کنون 500 میلیون تومان آن پرداخت شده است که نشان دهنده  وضعیت نامناسب شهرستان در این زمینه است.

وی با تأکید بر مقایسه عملکرد دستگاه‌های مختلف در زمینه اشتغال با سایر شهرستانها، تصریح کرد: در مشاغل خانگی سهمیه دستگاه‌هایی که توان جذب اعتبارات را ندارند به سایر دستگاه‌ها داده خواهد شد.

تعالی با اشاره به اینکه تعهد شهرسستان همدان در طرح کارورزی یک‌هزار و 312 نفر بوده است، افزود: از سال گذشته تا کنون 30 کارورز در همدان جذب شده که آمار همدان در مقایسه با سایر شهرستان‌ها بهتر است.

فرماندار همدان با انتقاد از عدم موفقیت طرح کارورزی در استان، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل موفق نبودن این طرح این است که در ابتدای اجرای این طرح خارج از واقعیت تبلیغات انجام شد و آنطور که تبلیغ شد به واقعیت نپیوست.

انتهای پیام/د.ا

تنها 25 درصد اشتغال در همدان محقق شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار