مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه:

طرح انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی اقدامی خبیثانه و باطل است

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: طرح انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف و به رسمیت شناختن آن توسط رئیس جمهور آمریکا، اقدامی خبیثانه و باطل است که شکست خواهد خورد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و مسؤولان سازمان بسیج طلاب و روحانیون که در قم برگزار شد، اظهار کرد: خدا را باید شاکر باشیم با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، منظومه عظیم نظام اسلامی که توسط امام (ره) شکل گرفته است، اداره می‌شود و اگر بسیج به عنوان یک شجره طیبه و حرکت جهادی نبود، بدون تردید در طول مسیر انقلاب اسلامی بازمی‌ماندیم.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: امروز به برکت الگوی بسیج و حرکت جهادی که در متن نظام اسلامی شکل گرفته است، شاهد گسترش جبهه مقاومت در هشت کشور اسلامی هستیم که همه مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.
آیت الله اعرافی بسیج را یکی از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری دانست و گفت: حوزه و روحانیت در طول این سال‌ها با حضور جدی در همه ساحت‌های بسیج و همچنین انقلابی بودن و ماندن در ابعاد معرفتی و علمی نقش به‌سزایی داشتند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز باید سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون، نظامِ موضوعات و نقشه راهی را در راستای پیشبردهای نظام اسلامی ترسیم کنند و بر روی همین مدار و با تأکید بر ساحت‌های متنوع، گام‌هایی رو به جلو بردارند.
مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه باید در بدنه سازمان بسیج طلاب، دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه و مرکز ارتباطات و بین الملل نیز حضور داشته باشند، بیان کرد: با توجه به حضور گسترده و فعال استادان و طلاب در عرصه بسیج باید از ظرفیت‌های «دفتر امور اجتماعی و سیاسی» و «مرکز ارتباطات بین المللی حوزه» بهره کافی را برد.
آیت الله اعرافی ادامه داد: هرچقدر تعامل و همکاری این سازمان با نهادهای حوزوی گسترده و مشارکت حداکثری باشد، تردیدی نیست در رسیدن به نقاط هدف، تسریع خواهد شد.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه سخنان خود، تولید فکر و اندیشه مورد نیاز نظام اسلامی را یکی دیگر از رسالت‌های سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه باید در تولید اندیشه، فکر و کلام اسلامیِ مورد نیاز نظام و انقلاب، کار کند و با توجه به انقلابی بودن، باید پرچم شعائر را برافراشته کند.
مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: در همه فراز و فرودهایی که حوزه‌های علمیه و عالمان دین با آن روبه‌رو بوده اند، بسیج حضور داشته است، چراکه بسیج، امری ولایی و مردمی است.

انتهای پیام/الف

سازمان بسیج حوزه باید تولید فکر کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار