ساماندهی تابلوهای گردشگری در مشکین‌شهر

تابلوهای گردشگری مشکین‌شهر با مشارکت شهرداری ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محرم جعفری رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین‌شهر صبح امروز در جلسه توسعه گردشگری شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: متاسفانه تابلوهای موجود گردشگری در برخی مواقع موجب سردرگمی مسافران می شود که با توجه به این امر در جلسه کمیسیون گردشگری شهرداری مشگین شهر مقرر شد تابلو ها به ویژه تابلوهای مربوط به مراکز گردشگری، ساماندهی و اصلاح شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین‌شهر افزود: علاوه بر این مقرر شده شهرداری مشگین‌شهر از محل اعتبارات بازآفرینی شهری به مبلغ 10 میلیارد ریال نسبت به احیا و مرمت کهنه قلعه اثر تاریخی این شهر اقدام کند.

وی یکی دیگر از تصمیمات مصوب کمیسیون گردشگری شهرداری مشکین‌شهر را حمایت از سرمایه‌گذاران برشمرد و بیان کرد: در محدوده شهر زمین به صورت مشارکتی یا استیجاری به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود تا در زمینه توسعه گردشگری در سطح شهرستان گام‌های اساسی برداشته شود.

جعفری تصریح کرد: این اقدام حمایتی با هدف ایجاد مجموعه‌های گردشگری از جمله هتل، کمپ گردشگری، سفره خانه سنتی و سایر زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در دستور کار قرار گرفته و با جدیت در شهرستان دنبال می‌شود که انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران در این حوزه از این فرصت استفاده کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین‌شهر گفت: این شهرستان یکی از قطب‌های گردشگری استان اردبیل است که آثار تاریخی متعددی در گستره آن شناسایی شده و نیازمند معرفی است تا با این امر زمینه‌ساز جذب هر چه بیشتر گردشگران به شهرستان و توسعه صنعت توریسم در منطقه شویم.

انتهای پیام/ع

شهرستان مشکین شهر یکی از قطب‌های گردشگری استان اردبیل است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار