کمیته امداد امام به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای حمایتی کشور

معاون فرماندار شوش گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهم‌ترین نهاد‌های حمایتی کشور با خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه زمینه توانمندسازی آنان را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالحسن آل کثیر، معاون فرماندار شوش با اشاره به خودکفایی بیش از 200 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: با تلاش و پیگیری کمیته امداد اقدام های قابل توجهی در راستای توانمندسازی اقشار محروم و آسیب پذیر در شهرستان شوش آغاز شده است.

  وی به جمعیت ،وسعت و پراکندگی بالای روستاهای شهرستان شوش اشاره کرد و گفت: باتوجه به تحت پوشش بودن بیش از 10 هزار نفر از اقشار کم درآمد و محروم این شهرستان در کمیته امداد نیاز است تا توجه ویژه ای نسبت به رفع مشکلات افراد نیازمند صورت گیرد.

معاون فرماندار شوش بیان داشت: مردم و خیرین این شهرستان همواره همکاری خوبی با کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رفع مشکلات نیازمندان داشته اند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کمک به نیازمندان اظهار کرد:این نهاد مقدس با برپایی جشن نیکوکاری ، جشن عاطفه ها ، رسیدگی به ایتام و نیازمندان ، فراهم کردن فرصت های شغلی برای افراد زیر پوشش گام های مهمی برای رفع بخشی از مشکلات محرومان برداشته است.

انتهای پیام/م

خودکفایی 200 خانواده زیر پوشش کمیته امداد در شوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.