اجرای طرح امداد و نجات زمستانی در ۲۰ پایگاه استان اردبیل

طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در ۲۰ پایگاه ثابت و سیار اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام غیبی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در بازدید از پایگاه‌های هلال احمر در اردبیل اظهار داشت: طرح امداد و نجات زمستانی از 20 آذرماه تا 20 اسفندماه به مدت سه ماه اجرا می‌شود که در آن 60 نفرروز نجاتگر همکاری و مشارکت می کنند.

وی با اشاره به پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان اردبیل که در قالب 20 پایگاه برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: 12 پایگاه امداد و نجات بین شهری ثابت و هشت پست سیار در این طرح مشارکت دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: هشت پست سیار در پلیس راه اردبیل – خلخال، محور خلخال- هشتجین، محور مشگین‌شهر – اهر، محور مشگین‌شهر_ پارس‌آباد و چهار پست آماده در معاونت امداد استان فعال هستند.

غیبی با اشاره به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به کار گرفته شده در طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: 20 تیم متشکل از 12 پایگاه ثابت و 8 تیم سیار با 20 دستگاه آمبولانس، 11 دستگاه خودروی ست نجات و 14 خودروی کمک دار پشتیبانی در این طرح به کار گرفته شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به هموطنان همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود را به کار می‌گیرد، گفت: بالگرد هوایی هم در این طرح به کار گرفته می شود.

 

انتهای پیام/ع

وجود 20 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.