میترا نوری با ضعیف‌ترین کارنامه عضو خبرگان ورزش شد!

پس از اینکه روز گذشته خبرگان ورزش در جلسه هیئت اجرایی کمیته المپیک معرفی شدند امروز میترا نوری جایگزین تنها عضو مستعفی شد.

میترا نوری جایگزین اسلامیان شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عاطفه اسلامیان مدیر واحد روابط بین الملل کمیته ملی المپیک که روز گذشته بعنوان کارشناس خبره جهت حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک انتخاب شده بود صبح امروز به دلایل شخصی از حضور در مجمع انصراف داد.

در همین زمینه اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک امروز میترا نوری از مدیران فعال حوزه ورزش بانوان که جزو گزینه‌های اصلی در نشست روز گذشته و کارشناس خبره حاضر در مجامع قبلی کمیته ملی المپیک بود را بعنوان کارشناس خبره مجمع انتخاباتی پیش رو انتخاب و دعوت کردند.

روز کذشته انتقادات زیادی در مورد انتخاب نفرات نخبه در خبرگان ورزش منتشر شود و مهمتر از همه حذف اصغر رحیمی از لیست این افراد بود.

نفرات انتخاب شده عبارت بودند از علی کفاشیان، محمود مشحون، رضا صالحی امیری، عاطفه اسلامیان و طاهره طاهریان که البته  اسلامیان از سمت خود استعفا کرد تا میترا نوری نایب رئیس بانوان هندبال به این جمع اضافه شود. اما میترا نوری کیست؟

میترا نوری نایب رئیس فعلی بانوان فدراسیون هندبال در حالی به این جمع اضافه شد که کارنامه او درخشان نیست و تاکنون در بخش‌هایی از جمله فدراسیون هندبال و فدراسیون اسکی فعالیت داشته است. نوری به مدت ۴ سال به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال فعالیت می‌کرد و پس از روی کار آمدن ابوالحسن مهدوی از این سمت کنار رفت او در مدت حضورش در هندبال انتقاد‌های زیادی را متوجه خود ساخت.

میترا نوری پس از کنار رفتن از این سمت و با استعفای مهدوی به عنوان نامزد فدراسیون هندبال ثبت نام کرد و در روز برگزاری انتخابات به نفع علیرضا رحیمی کنار کشید تا بعد‌ها دوباره به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال انتخاب شد.

نوری البته در این مدت عهده دار عنوان نایب رئیسی بانوان فدراسیون اسکی بود و مدتی هم در این سمت فعالیت کرد. نوری در حالی دوباره به فدراسیون هندبال بازگشت که عملکرد این بخش با روی کار آمدن علیرضا رحیمی بسیار ضعیف بود.

برگزار نشدن اردو‌های تیم ملی در تمامی رده‌های سنی در گروه بانوان و مشکلات در لیگ برتر هندبال بانوان از جمله مسائلی بود که در بخش بانوان وجود داشت همچنین معصومه مشت زن در مدت عهده دار بودن مسئولیت در فدراسیون هندبال در وزارت ورزش هم فعالیت می‌کرد و زمان کمی برای هندبال داشت. پیش بینی می‌شد با بازگشت میترا نوری به هندبال فعالیت‌های این بخش بیشتر از گذشته شود، اما این اتفاق رخ نداده است.

میترا نوری این روز‌ها تلاش می‌کند تا کمتر به رسانه‌ها در ارتباط باشد و حاضر به مصاحبه در خصوص فعالیت هایش در سمت فدراسیون هندبال نیست. او که همواره اعلام داشته حاضر است در حوزه ورزش بانوان فعال باشد در هر کجا که فعالیت کرده است انتقاد‌های زیادی را متوجه خود ساخته است.

او در حالی این روز‌ها در فدراسیون هندبال حضور دارد که فعالیت‌های بخش بانوان این فدراسیون بسیار کم است، اما مشکلات زیادی وجود دارد. این که میترا نوری به عنوان جانشین عاطفه اسلامیان در جمع خبرگان ورزش قرار گرفت نشان از آن دارد که برای این انتخاب ملاک مشخصی وجود ندارد و به نظر می‌رسد این انتخاب جهت دار بوده و با اهداف خاص صورت گرفته است.

انتهای پیام /

میترا نوری در جمع نخبگان ورزش قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار