مشاجره سخنگوی کاخ سفید با رسانه‌های آمریکایی!

بنابر گزارش نشریه هیل، مشاجره سخنگوی کاخ سفید با خبرنگاران تنش فزاینده میان کاخ سفید و رسانه‌های خبری آمریکا را آشکار کرد.

مشاجره سخنگوی کاخ سفید با رسانه‌های آمریکایی!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه کنگره آمریکا (هیل) در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی نوشت: سارا هاکبی سندرز، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید روز دوشنبه بر سر اخبار اشتباهاتی که رسانه ها درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گزارش داده اند به شدت با خبرنگاران مشاجره کرد.

سندرز در یک مشاجره تند با جیم آکاستا، خبرنگار سی ان ان و یکی از منتقدان کاخ سفید این نظر که رسانه های خبری در گزارش های خود «اشتباهات غیرعمدی» مرتکب شده بودند را رد کرد و گفت این اشتباهات عمدی و مغرضانه بوده است.

برایان کرم، روزنامه نگار و منتقد دولت که با شبکه سی ان ان نیز همکاری دارد سخن وی را قطع کرد که سندرز او را ساکت کرد و گفت حرفش هنوز تمام نشده است.

سندرز گفت: «وقتی شما به صورت عمدی اطلاعاتی را که می دانید اشتباه است منتشر می کنید، نمی توانید بگویید این اشتباهی غیرعمدی بوده است، یا وقتی اطلاعاتی می دهید که صحت آنها تایید نشده است، اعتباری ندارند و برخی از مردم آن را تکذیب کرده اند به خصوص کسانی که اطلاعات مستقیمی از یک موضوع دارند، نمی توانید بگوید اشتباهی غیرعمدی مرتکب شده اید.»

زمانی که از سندرز خواسته شد مدرکی درباره ادعای خود ارائه دهد، وی به تعلیق برایان راس از شبکه ای بی سی نیوز اشاره کرد که به اشتباه گزارش داده بود ترامپ قبل از انتخابات به مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق دستور داده بود با مقامات روس تماس بگیرد.

سندرز گفت: «تفاوت بسیار زیادی است بین اشتباه غیرعمدی و گمراه کردن عمدی مردم آمریکا.»

آکاستا این موضوع را که خبرنگاران عمدا گزارش های اشتباهی را برای لطمه زدن به دولت منتشر کرده اند، رد کرد و گفت: «زمانی که روزنامه نگاران اشتباه غیرعمدی انجام می دهند باید آن را به گردن بگیرند و ما این کار را می کنیم.»

سندرز سعی کرد پاسخ خبرنگار دیگری را بدهد اما آکاستا چند مرتبه صحبت های وی را قطع کرد و از وی درباره زنانی سوال کرد که رئیس جمهور را به رفتارهای غیراخلاقی متهم کرده اند. سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید به آکاستا گفت سوالش را پرسیده است و اجازه ندارد سوال بیشتری بپرسد.این مشاجرات از تنش های فراوان میان کاخ سفید و رسانه های خبری به خصوص سی ان ان پرده برداشت."

 

انتهای پیام/

 

اختلاف دولت آمریکا با رسانه‌های این کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار