خیانت کلانتری به مردم خوزستان

نماینده شادگان گفت: کلانتری نامه انتقال آب از خوزستان را امضا کرد و این خیانت بزرگ کلانتری به مردم خوزستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان ، با اشاره به نامه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص انتقال آب خوزستان بیان کرد: کلانتری در نامه‌ای محرمانه عنوان کرده که خوزستان 3 میلیارد مترمکعب آب مازاد دارد که باید از آن برداشت شود این در حالی است که خوزستان دیگر آبی ندارد این اقدام آقای کلانتری خیانت بزرگی به مردم خوزستان است و در حقیقت وی با این کار آخرین میخ نابودی را به خوزستان می‌زند.

وی افزود: مگر آقای کلانتری نمی‌بینند که کمبود آب و خشکسالی چه بلایی سر مردم خوزستان آورده است؟ اگر خوزستان آب مازاد دارد چرا مجوز برداشت آب به کشاورزان نمی‌دهند؟!


ناصری‌نژاد، اظهار داشت: در گذشته تنها امید مردم خوزستان سازمان حفاظت محیط زیست بود تا بلکه با ارزیابی زیست محیطی مانع از انتقال آب شود ولی با این اقدام ظالمانه از سوی آقای کلانتری دیگر امیدی نداریم.

نماینده شادگان در مجلس بیان کرد: خشکی تالاب‌ها، دشتستان‌ها و نخلستان‌ها، محدودیت‌های کشاورزی و مهاجرت کشاورزان از زمین‌های حاصل‌خیزشان ناشی از کمبود آب در خوزستان است. محصولات زراعی خوزستان هم در حال انقراض هستند.

ناصری‌نژاد تصریح کرد: به اعتنای معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به مرم خوزستان اعتراض کردیم اما سودی نداشت. از رسانه‌ها، دانشگاهیان و معتمدین مردم می‌خواهیم جهت جلوگیری از این اقدام ظالمانه در حق مردم خوزستان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از انتقال آب خوزستان جلوگیری کنیم ولی عده‌ای در دولت عزم کرده‌اند که آب خوزستان را ببرند.

انتهای پیام/و


عزم دولت برای بردن آب و انقراض محصولات کشاورزی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
ما خیلی نیاز به آب مصرفی داریم خواهشا رسیدگی کنید