کشف اموال مسروقه در طرح پاکسازی مناطق آلوده ساری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف اموال سرقتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال و مقادیری موادمخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده درشهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصرعلی صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده این شهرستان به اجرا در آمد.

وی گفت:در اجرای این طرح مأموران انتظامی موفق به کشف ۵ دستگاه موتور سیکلت،۳ دستگاه دوچرخه، ۲ قبضه سلاح شکاری،۳ دستگاه تلوزیون، بیش از ۳۰ قلم از انواع اتصالات و ادوات کشاورزی و بیش از ۱۰ دستگاه لوازم داخلی خودرو و مقادیر قابل توجهی موادمخدر شدند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح افزود: در این طرح ۱۱ متهم به سرقت و خرید و فروش مواد مخدر و دستگیر شدند.

وی گفت:هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.