تیمور خانی:

ساختمان 6 طبقه در شهر ری طعمه حریق شد/نجات مرد 35 ساله از میان دود و آتش

مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی گفت: اتاق خواب یکی از واحدهای مسکونی در طبقه ششم شهر ری به علت نامعلومی دچار حریق شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد تیمورخانی مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی مجتمع مسکونی 6 طبقه در شهر ری به سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه های 14 و 79 به همراه گروه امداد و نجات 17، خودرو حامل تشک نجات، نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاه های تنفسی به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 22:02 شب گذشته به شهر ری، محله دولت آباد، میدان شهید بروجردی، خیابان بهروزی اعزام شدند.

 تیمورخانی گفت: در یک مجتمع مسکونی شش طبقه، قسمت اتاق خواب یکی از واحدهای مسکونی در طبقه ششم دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به اطراف بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و با استفاده از نردبان هیدرولیکی و تجهیزات خاموش کننده، آتش را مهار کردند.

مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی تصریح کرد: گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و پس از جستجو در محل حادثه، یک مرد 35 ساله را از میان دود غلیظ خارج کرده و او را برای انجام معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند.

 ساختمان 6 طبقه در شهر ری طعمه حریق شد/نجات مرد 35 ساله از میان دود و آتش

تیمورخانی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش همه جانبه  آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری کردند.

انتهای پیام/

حریق در مجتمع مسکونی 6 طبقه در شهر ری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار