تیمورخانی خبر داد

حریق در کارگاه ساخت مبل خلازیر+عکس

مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی از حریق گسترده در کارگاه ساخت مبل به مساحت تقریبی 400 متر مربع در خلازیر خیابان پمپ گاز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد تیمورخانی مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی گسترده در کارگاه ساخت مبل به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 81، 22، 35 و 96 به همراه تانکر آب و خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 23:30 به محله خلازیر، خیابان پمپ گاز اعزام شدند.

 تیمورخانی گفت: یک کارگاه ساخت مبل به مساحت تقریبی 400 متر مربع دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به بشكه های حاوی تینر و کارگاه های مملو از قطعات چوبی و اسکلت مبلمان در مجاورت محل حادثه بود.

حریق در کارگاه ساخت مبل خلازیر+عکس

وی در ادامه افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز و ایمن سازی کامل، به تجهیزات فردی مجهز شدند و با استفاده از لوله های آبرسانی، از چندین سمت عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش همه جانبه و در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و مانع از سرایت آتش به اطراف شدند.

تیمورخانی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند.

 حریق در کارگاه ساخت مبل خلازیر+عکس

لازم به ذکر است؛ کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران، علت بروز این آتش سوزی را در دست بررسی دارند.

انتهای پیام/

کارگاه مبل خلازیر دچار حریق شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار