پارک بانوان اراک تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد

مسئول کمیته بانوان استان مرکزی گفت: پارک بانوان اراک تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

آقا زاده استاندار مرکزی و مسئول کمیته بانوان استان مرکزی در حاشیه کارگروه بانوان و خانواده در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:تا پایان سال در مرکز استان شهر اراک پارک ویژه بانوان با حدود ۹۵ هزار متر مربع مساحت و صرف مبلغ ۵ میلیارد تومان وحد اقل یک استخر ویژه بانوان به بهره برداری خواهد رسید.

آقا زاده افزود: در شهر بزرگ ساوه هم به دنبال این هستیم که یک پارک ویژه بانوان احداث کنیم که این هم یکی از مصوبات جلسه امروز بود.

وی اضافه کرد: مهد‌های کودک استان هم یکی از بحث‌هایی بود که در این جلسه مطرح شدکه متاسفانه اکثر مهد‌های کودک ما شرایط غیر استاندارد دارند و در این جلسه مقرر شد که سازمان بهزیستی و حوزه‌ی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و سازمان صنعت معدن و تجارت در ارتباط با شرایط کیفی مهد‌های کودک نظارت کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: مهدهای کودک اگر استاندار کنند می توانند  رفتارهای کودک را در بعد روحی و جسمی  بررسی و اصلاح کنند.

در ادامه جلسه فرجی دبیر کارگروه بانوان هم با بیان اینکه ۹۵ درصد مهد کودک‌ها اجاره‌ای هستند گفت: مهد‌های کودک از نظر مالی مشکلات متعددی دارندکه بحث استجاری بودن مهد کودک‌ها مهمترین این موارد است.

انتهای پیام / ج


بهره برداری از پارک بانوان اراک تا پایان سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.