نماینده دشتی و تنگستان خبر داد

بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی برای سد باهوش اهرم در بودجه سال ۹۷

نماینده دشتی و تنگستان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پیوست لایحه بودجه سال ۹۷ گفت:در بخش طرح‌های مشارکت عمومی و خصوصی موضوع تبصره ۱۹، اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ساختمان سد باهوش اهرم پیش بینی شده است.

بودجه ۱۰۰ میلیارد ریالی برای سد باهوش اهرم در بودجه سال ۹۷به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید کمال‌الدین شهریاری گفت: در پیوست لایحه بودجه سال ۹۷ در بخش طرح‌های مشارکت عمومی و خصوصی موضوع تبصره ۱۹، اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ساختمان سد باهوش اهرم پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: سیاست بودجه بندی دولت در سال آینده انقباضی است و به دلیل اختصاص منابع برای اتمام پروژه‌های در حال اجرا، پروژه جدیدی در بودجه سالانه تعریف نمی‌شود.

شهریاری افزود: از این رو پروژه احداث سد باهوش به همراه ۹ پروژه دیگر در سطح کشور در پیوست مذکور قرار گرفته تا پس از جذب فاینانس داخلی یا خارجی، دولت نیز ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ به این پروژه اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: این اتفاق گام بزرگی در برآورده شدن آرزوی چند ساله مردم تنگستان برای نجات نخیلات کشاورزی بخش مرکزی است و چنانچه بودجه این پروژه در بخش عمومی منظور می شد ممکن بود دچار وضعیتی شود که هم اکنون اکثر پروژه های عمرانی این بخش به آن دچار هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تخصیص بودجه عمرانی در بخش عمومی بصورت قطره چکانی از سوی دولت صورت می پذیرد، ابراز امیدواری کرد با نتیجه بخش بودن تلاش‌ها برای جذب فاینانس داخلی یا خارجی، دولت نیز سهم خود را در سال ۹۷ تخصیص دهد تا هر چه زودتر شاهد کلنگ زنی این سد مهم باشیم.

انتهای پیام/پ

اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای ساختمان سد باهوش اهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.