تاج: برخی اظهارات کریمی در دستور کار فدراسیون قرار گرفت/ خبرنگارحرف های من را طور دیگری انعکاس داد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: صحبت‌های کریمی را شنیدم و برخی از پیشنهادات او را در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دادم.

تاج: برخی اظهارات کریمی در دستور کار فدراسیون قرار گرفت/ خبرنگارحرف های من را طور دیگری انعکاس دادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تاج در مراسم بهره‌برداری از کفپوش جدید سالن فوتسال کمپ تیم‌های ملی اظهار کرد:این کف‌پوش را از طرف فیفا آوردند و در تبریز پهن شد. این یکی از بهترین کف‌پوش‌های دنیاست که امروز در سالن آکادمی نصب شد. در این سالن 20 سال می‌شود فوتسال بازی کرد. این کفپوش 5 سال ضمانت دارد. اگر این چمن آماده شود از لحاظ فوتبال و فوتسال خیالمان تا حدودی راحت می‌شود. اینجا کاستی‌هایی هم هست. البته سالن فوتسال هم افتتاح خواهد شد که سالن بسیار خوبی است.که آنجا را برای فوتسال آسیا در نظر گرفتیم.

او ادامه داد:یک ساختمان بسیار خوب در کمپ تیم ملی برای کارهای اداری فدراسیون فوتبال در نظر گرفتیم. البته در فدراسیون فوتبال جایمان کم بود به طوری که همسایه‌ها به شدت اذیت می‌شوند.از طرفی هر روز یک مشکلی داریم. فوتبال و فوتسال کارشان جداست. به دنبال این هستیم تا ساختمان خوبی را در اینجا آماده بهره برداری کنیم.هر زمانی که زمینش را در اختیار ما قرار بدهند چون نقشه اش آماده شده است شروع به ساختن می کنیم.

 تاج درباره غیبت کفاشیان در مراسم امروز بیان کرد: برای کفاشیان کاری پیش آمده بود. من امروز از بابت زحماتی که کشیده است تشکر کردم و او به طور کامل در جریان مراسم رونمایی قرار داشت.

کریمی پیشنهادات بسیار خوبی هم داد که برخی از آنها را در دستور کار فدراسیون قرار دادم

تاج در رابطه با جلسه‌ای که با علی کریمی داشت هم، گفت: با کریمی نشست 2-3 ساعته‌ای داشتم که بسیار خوب بود. 2 تن از دیگر دوستان هم بودند و صحبت‌های کریمی را شنیدم و صحبت‌ها در 2 بخش بود. یک بخش انتقاد از فدراسیون فوتبال بود که مربوط به دوره علی کفاشیان و دوره ریاست من بود. تا جایی که حضور ذهن داشتم به انتقادات پاسخ دادم. در مورد موضوع ایران نوین صحبت شد و گفتم پرونده را به دادسرا بردیم و حتی حکم را هم گرفته ایم و ما نمی‌توانیم اقدام دیگری انجام دهیم. مسائل دیگری هم بود که در کنار آن کریمی پیشنهادات خوبی داد. به نظرم برخی از این پیشنهادات را در دستور کارم قراردادم تا زودتر عملیاتی شود در دستور کار قرار دادم. در هر صورت جلسه خوبی بود و از اینکه با او دیدار داشتم رضایت دارم.



رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چقدر امیدوار است مشکل نمایندگان برای بازی مقابل تیم های عربستانی مرتفع شود،گفت:متن مصاحبه من موجود است و می توانید آن را بخوانید. این خیلی بدی است که ما به یکدیگر اعتماد نداریم و مطمئنا در آینده فضای بدی را شاهد خواهیم بود. در‌ آن مصاحبه خبرنگار به من گفت عربستان اعلام کرده چنانچه رای کمیته مسابقات به نفع آنها نباشد از مسابقات کناره گیری می کند. من هم در جوابش اعلام کردم این رای برای ما صادق است.ما به دنبال منافع ملی خودمان و عربستان هم به دنبال منافع خودش است.

برای ما توهین است که بگویند کشوری که همه کشورها بازی‌های خود را در آن برگزار کردند، نا امن است

او در مورد پرونده ایران و عربستان در مورد CAS گفت: همه مفصل در این زمینه صحبت کردند و دیگر نمی‌توانم آن را تکرار کنم. خودم نمی‌دانم وضعیت عربستان با AFC چطور است. اما آنچه صادقانه می توانم بگویم این است که در کمیته مسابقات هیئت اجرایی برداشت‌مان این بود که بازی‌ها باید رفت و برگشت باشد و سیاست دخالتی در فوتبال نداشته باشد. اینکه چه خواهد شد را باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه می‌شود.صبح پنجشنبه به قطر می‌رویم و با همتای قطری مذاکره می‌کنیم تا ببینیم برداشت آنها از این موضوع چه چیزی است و رایزنی‌های لازم را انجام دهیم. مسئله 2 بازی مهم نیست مسئله مهم عدالت است. آیا ما باید بپذیریم که کشورمان ناامن است؟ آیا شما به عنوان یک ایرانی این مسئله را می‌پذیرید؟ کدام یک از شما این مسئله را می‌پذیرید؟ این موضوع برای ما توهین محسوب می شود. کشوری که در سال گذشته بیش از 92 درصد نمایندگان مسابقات به آن آمده‌اند را می‌توان گفت ناامن است؟

تاج در ادامه گفت: فقط 2 تیم ویتنام و مالزی به اینجا نیامدند. بقیه تیم‌های کمیته مسابقات به ایران آمدند. امارات هم آمده است. بپذیریم که در اینجا امنیت وجود دارد.

در مورد درخواست کی‌روش مبنی بر در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش به مدت 2 روز بعد از هر مسابقه گفت: در حال برنامه‌ریزی این مسئله هستیم و قرار است خود کی‌روش هم  اهدافش را برای سرمربیان بازگو کند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تبلیغات محیطی بدون مزایده واگذار شده است اظهار داشت:این مسائل را در رسانه نباید پیگیری و حل کرد. من چنین چیزی نشنیده‌ام ولی اگر پیگیری کند حتما ما پاسخ خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار