کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:تصادفات منجر به فوت در استان نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در آغاز طرح رزمایش زمستانه که با حضور مدیران ومسئولان دستگاه های مرتبط با حوزه ترافیک در مرکز استان برگزار شد،گفت:حوزه ترافیک حوزه بسیار با اهمیتی است و سازمان های دخیل در  طرح  رزمایش زمستانه می بایست با هم اندیشی و همکاری و افزایش تعاملات به کاهش وقوع تصادفات کمک کنند.

وی هدف از این طرح را استفاده حداکثری از امکانات سازمان های مرتبط،ایجاد مدیریت یکپارچه و آمادگی دستگاه های اجرایی و خدماتی عنوان کرد.

سردار اصلانی با اشاره به رفع تمامی موانع وخلاء های طرح زمستانی سال گذشته اظهار داشت:پلیس به شدت با اعمال و تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد کرد.

وی ضمن اعلام اینکه بیش از 1 هزار و300 نفر از کارکنان پلیس راه و راهور در طرح زمستانه امسال حضور خواهند داشت،گفت:در این طرح بیش از8هزار و600 نفر نیرو از سایر ادارات و سازمان های مرتبط با موضوع از جمله اورژانس،حمل ونقل جاده ای و...حضور فعال داشته و 12 هزار کیلومتر از جاده های استان را در راستای تامین امنیت،آرامش و آسایش شهروندان تحت پوشش قرار خواهند داد.

سردار اصلانی گفت:در 8 ماهه سال جاری در مقایسه با سال گذشته 14 درصد کاهش تصادفات فوتی داشتیم که امیدواریم با همکاری مردم ودستگاه های متولی همچنان شاهد این روند باشیم.

انتهای پیام/م

تصادفات فوتی در آذربایجان غربی  با14 درصد کاهش همراه بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.