یکی از مطالبات مردم آبادان، خرمشهر و مینوشهر مسئله اشتغال است

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: اشتغال و عمران دو مطالبه مهم مردم آبادان و خرمشهر از معاون اول ریاست جمهوری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام محمد جواد عادل‌پور امام جمعه موقت خرمشهر افزود: یکی از مطالبات مردم آبادان، خرمشهر و مینوشهر مسئله اشتغال است، بحث اشتغال اکنون از معضلات جدی جوانان ما به حساب می‌آید و درصد بسیار بالایی از جوانان ما بیکار هستند.

وی گفت: کمتر خانواده‌ای وجود دارد که در آن بیکار نباشد و این مسئله نیاز به توجه ویژه دولت دارد.

امام جمعه موقت خرمشهر افزود: مطالبه مردم ما از آقای جهانگیری به عنوان فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی این است که به نحو بسیار ویژه‌ای به بحث اقتصاد مقاومتی رسیدگی کنند و شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر را به صورت ویژه ببیند.

عادل‌پور گفت: فرصت‌های شغلی باید در این مناطق ایجاد شود و ما از دولت و هم از بنیاد مستضعفان برای تاسیس شرکت فولاد کاوه در خرمشهر تقدیر و تشکر می‌کنیم، اکنون این شرکت به سرانجام رسیده و امیدواریم که شاهد شکوفایی منطقه توسط اینگونه اقدامات باشیم.

وی افزود: مطالبات مردم ما این است که اگر فرصت شغلی پدید آمد، باید به‌کارگیری بومی‌ها در مرحله اول باشد و ما امروز شاهد کار بسیار زیبا شرکت فولاد کاوه بودیم که اولویت را به افراد بومی داده بود.

امام جمعه موقت خرمشهر گفت: غالب افراد شاغل در شرکت فولاد کاوه خرمشهر بومی‌های دو شهر آبادان و خرمشهر هستند و این مسئله یک الگوی خوب برای دیگر دستگاه‌ها است‌.

عادل‌پور افزود: در دستگاه‌های دیگر که پیمانکاران به ویژه در مسائل نفتی وارد منطقه می‌شوند، به این الگو و به‌کارگیری افراد بومی عمل نمی‌کنند و از این مسئله سر باز می‌زنند.

وی گفت: توقع و مطالبه مردم از مسؤولان این است که نظارت دقیقی بر دولتمردان، مسوولان اجرایی، مدیران و بحث جذب جوانان بومی انجام شود.

انتهای پیام/د

اشتغال و عمران دو مطالبه مهم مردم آبادان و خرمشهر از جهانگیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.