دیدار دی میستورا با هیئت‌های سوری در ادامه دور هشتم مذاکرات سوریه در ژنو

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با هیئت مخالفان سوری و هیئت نمایندگی دولت سوریه در ژنو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در ادامه دور هشتم مذاکرات برای حل بحران این کشور در ژنو، با هیئت مخالفان سوری و هیئت نمایندگی دولت سوریه دیدار و گفتگو کرد.  

دور هشتم مذاکرات سوریه در ژنو همچنان تحت نظارت سازمان ملل ادامه دارد. منابع سازمان ملل اعلام کردند، استفان دی میستورا فرستاده سازمان ملل، با هیئت نمایندگی دولت سوریه به ریاست بشار الجعفری دیدار کرد. این دومین دیدار رسمی طرفین در چارچوب مرحله دوم از دور هشتم مذاکرات سوریه است.

منابع افزودند در این گفتگوها، دیدگاه‌های دی میستورا درباره اصول دوازده گانه و نیز موضوعات قانون اساسی و انتقال سیاسی بررسی شد.  

دی میستورا همچنین با هیئت مخالفان سوری دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار نیز همان موضوعات مورد بررسی قرار گرفت.

همزمان با ادامه مذاکرات هیئت نمایندگی سوریه در ژنو برای حل سیاسی بحران این کشور، قزاقستان زمان نشست بعدی آستانه را تعیین کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، هیئت نمایندگی دولت سوریه در مذاکرات ژنو، دیروز با استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه دیدار و گفتگو کرد. از سوی دیگر وزارت خارجه قزاقستان، روز‌های ۲۱ و ۲۲ این ماه را به عنوان زمان برگزاری دور بعدی نشست‌های آستانه تعیین کرد.  

 

انتهای پیام/

 ادامه دور هشتم مذاکرات سوریه در ژنو

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار